Popular Post elgalla Posted December 4, 2017 Popular Post Share Posted December 4, 2017 (edited) Φέτος στο Φantasticon είχα τη χαρά να γνωριστώ και να μιλήσω με αρκετούς νέους/επίδοξους συγγραφείς και να συζητήσω μαζί τους. Κάπως έτσι, συνειδητοποίησα ότι πολλά κλασικά κείμενα του είδους είναι αμετάφραστα ή πολύ δύσκολα προσβάσιμα, πλέον, σε λάτρεις του φανταστικού και μου γεννήθηκε η ιδέα για μία διαδικτυακή λέσχη ανάγνωσης. Λαμβάνοντας υπόψη τον περιορισμένο χρόνο και τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας, από την αρχή αποφάσισα ότι τα αναγνώσματα θα είναι αποκλειστικά και μόνο διηγήματα και νουβέλες - όχι μυθιστορήματα, όχι τριλογίες, όχι δωδεκαλογίες, όχι εγκυκλοπαίδειες. Οπότε, έχουμε και λέμε: 1. Διαβάζουμε ένα διήγημα ή μια νουβέλα τον μήνα, όλοι το ίδιο. 2. Συνολικά, τα επιλεγμένα κείμενα είναι 12. 3. Κάθε κείμενο, θα έχει το δικό του topic στο club. 4. Αφού διαβάσουμε, σχολιάζουμε το διήγημα στο σχετικό topic. 5. Για λόγους συνέπειας και συνέχειας, η σειρά ανάγνωσης των διηγημάτων είναι χρονολογική και καλύπτει περίπου 150 χρόνια λογοτεχνίας του φανταστικού. 6. Τα κείμενα είναι στα αγγλικά και θα ανεβαίνουν στο club σε μορφή doc. Αν τα κείμενα μπορούν να βρεθούν μεταφρασμένα, θα αναφέρονται σχετικές πληροφορίες όσον αφορά το πού. 7. Προσπάθησα να επιλέξω όσο το δυνατόν μικρότερα κείμενα και τα περισσότερα πράγματι είναι, αλλά δεν μπορούσα να παραλείψω κάποιες νουβέλες. 8. Δεν είναι υποχρεωτική η ανάγνωση/συμμετοχή στα topics όλων των κειμένων. Αν κάτι δεν σας τραβάει το ενδιαφέρον, μπορείτε να το παραλείψετε. 9. Αυτός ο πρώτος "κύκλος" αναγνωσμάτων είναι επικεντρωμένος στο φανταστικό και είναι αναγνωριστικός. Ανάλογα με το πώς θα πάει, θα συζητήσουμε αργότερα για αντίστοιχες ενότητες ΕΦ και τρόμου. 10. Αυτό δεν θα είναι κάποιου τύπου σεμινάριο. Θα είναι μια λέσχη ανάγνωσης που θα επιτρέψει σε νεότερα μέλη μας να έρθουν σε επαφή με κείμενα κλασικά και αγαπημένα και σε παλιότερα μέλη μας να θυμηθούν όλους εκείνους τους λόγους που αρχικά τους τράβηξαν στο είδος. Και να γεμίσουν νοσταλγία, επίσης. Οπότε, αν ενδιαφέρεστε, δηλώστε συμμετοχή, ζητήστε πρόσβαση εδώ κι ελάτε να περάσουμε έναν χρόνο γεμάτο φαντασία παρέα. Θα περάσουμε ωραία, θα κεράσουμε και cookies. Edited December 8, 2017 by RObiN-HoOD embedded link added 10 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cucci Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Βάλτε με μέσα, παιδιά, έχω "πρόσωπο". Θα φυλάω τσίλιες από το παράθυρο μήπως περάσει και κανείς άλλος. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted December 5, 2017 Author Share Posted December 5, 2017 Ξεκινήσαμε με Nathaniel Hawthorne και διήγημα του 1837. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 (edited) Επιτρέπεται να ανεβάσεις την λίστα με τις ιστορίες εδώ ή θα είναι κάπως σαν έκπληξη; Για να δούμε και αν έχουμε διαβάσει πολλά/λίγα ή όλα ή κανένα και να υπολογίσουμε συνολικά με το χρόνο που έχουμε; Edited December 6, 2017 by Eugenia Rose 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 Έχεις pm. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Μπορώ να έχω κι εγώ το ίδιο ΡΜ με την Ευγενία, παρακαλώ; [αγγλισμός] 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old man & SiFi Posted January 8, 2018 Share Posted January 8, 2018 Περιμένουμε... (κι εδώ!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted January 8, 2018 Author Share Posted January 8, 2018 38 minutes ago, Old man & SiFi said: Περιμένουμε... (κι εδώ!) Έχω ανεβάσει ήδη το επόμενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old man & SiFi Posted January 8, 2018 Share Posted January 8, 2018 1 hour ago, elgalla said: Έχω ανεβάσει ήδη το επόμενο Δεν πρέπει να μπει κι εδώ για να το δούμε; Πως θα το μαθαίνουμε: Υπάρχει άλλο τόπικ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted January 8, 2018 Share Posted January 8, 2018 Υπάρχει στο κλαμπ ανάγνωσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted January 8, 2018 Author Share Posted January 8, 2018 Ναι, ειναι ανεβασμενο στο κλαμπ, σε νεο τοπικ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νίκη Posted January 24, 2018 Share Posted January 24, 2018 Αχ τέλεια! Πώς δεν το είδα νωρίτερα αυτό το τόπικ;! Δήλωσα συμμετοχή στο κλαμπ, αν και καθυστερημένα. Θα επιτρέψεις, αγαπητή και αξιότιμη πυργοδέσποινα, να μπει κι ένας ακόμη βιβλιοφάγος στην παρέα, έστω κι αν ήρθε μάλλον αργά; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted January 25, 2018 Author Share Posted January 25, 2018 Καθολου αργα! Σε βαζω τωρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νίκη Posted January 25, 2018 Share Posted January 25, 2018 (edited) Σ' ευχαριστώ πολύ! Που βλέπουμε τα ανεβασμένα διηγήματα; Edited January 25, 2018 by Νίκη Ξέχασα κάτι που ήθελα να πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted October 28, 2018 Author Share Posted October 28, 2018 Καλησπέρα, αγαπημένοι μου! Είστε έτοιμοι να ξαναρχίσουμε το αναγνωστικό μας ταξίδι; Τι θα διαβάζουμε, άραγε, μέσα στον Νοέμβρη; Και ποιοι θα μας κάνουν παρέα; 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 Count me in θα το παλέψω... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Αν και έχω ήδη λίστα ανάγνωσης, θα το παλέψω κι εγώ να σας κάνω παρέα το Νοέμβρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νίκη Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Αχ, ωραία!! Έρχομαι κι εγώ στη βιβλιόφιλη παρέα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.