Naroualis Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Ας το ανοίξω εγώ φέτος αυτό το τόπικ. 1) Θα 'θελα φέτος να ισορροπήσω λίγο τα κόμικ με τα βιβλία. Το '17 διάβασα 60 βιβλία και 100 κόμικ, λέω φέτος να το πάω λίγο πιο στα ίσα. 2) Θέλω πολύ να καταφέρω μερικές ανθολογίες του φανταστικού που βγήκαν πέρσι (τα τρία του Ανάτυπου, κάποια τις ΑΛΕΦ, τους Αλλόκοσμους, του Αχαρτογράφητους τόπους) 3) Θέλω να αποκτήσω επιτέλους γνώμη για μερικούς Έλληνες του φανταστικού που δεν γνωρίζω (Μπελαούρης, Αντώναρος, Σαφελάς, Σταθοπούλου, Μάντζαρη, Λάβαρη και παλιότερους, όπως ο Μαρσελός, ο Καληδόνης, ο Αθανασιάδης) 4) Επίσης να διαβάσω μερικά πέραν του κλασσικού, όπως ο Ερωτόκριτος (για 7η, 8η, 100ή φορά, μικρή σημασία έχει), η Ελληνική Νομαρχία, το Χρονικό του Μορέως, και η Αλεξιάδα. 5) Ευσεβείς πόθοι, το Σπίτι από Φύλλα και το Σπαθί των Σανάρα, αλλά δεν ξέρω αν θα έχω το ηθικό σθένος γι' αυτό (για άλλους λόγους το καθένα φυσικά). 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 1) Λιγότερα κακά βιβλία. 2) Λιγότερα μέτρια (αυτό είναι πολύ δύσκολο). 3) Όταν βρίσκομαι με κακό βιβλίο, να το κλείνω χωρίς τύψεις και χωρίς καθυστέρηση. 4) Περισσότερα παλιά βιβλία. 5) Αν φτάσω τα 65 φέτος, θα πετάω απ' τη χαρά μου. 6) Λιγότερα τούβλα, γιατί το '17 με κουράσανε. (Βέβαια, μεγαλούτσικο θα το 'λεγα αυτό που διαβάζω τώρα, αλλά κυλάει, το καημένο.) Αυτά από 'μένα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.