Eugenia Rose Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Έψαξα λιγο εδω μέσα και δεν το βρήκα. Οπότε ας το ποστάρω και βλέπουμε. Το Writing Excuses είναι ένα podcast που υπάρχει αρκετά χρόνια και έχει μπόλικες σεζόν και υλικό για να ακούσει κάποιος και να μάθει. Μιλάει για διάφορα συγγραφικά θέματα, δομή, πλοκή, χαρακτήρες κλπ κλπ και απαντάει και σε απορίες του κοινού. Οι βασικοί συντελεστές του είναι οι συγγραφείς Dan Wells, Brandon Sanderson, Mary Robinette Kowal και ο web cartoonist Howard Tayler. Κατά καιρούς φιλοξενεί πολύ ενδιαφέρουσες προσωπικότητες της συγγραφής όπως πχ. την Amal El-Mohtar αυτήν τη βδομάδα, η οποία κέρδισε πέρσι Hugo, Nebula και Locus Award για το διήγημα της Seasons of Glass and Iron. Στο τέλος κάθε επεισοδίου υπάρχουνε βιβλιοπροτάσεις που ταιριάζουν με το θέμα του επεισοδίου κάθε φορά καθώς και μια συγγραφική άσκηση για να δοκιμάσουμε στην πράξη ότι συζητήθηκε. Νομίζω πως όσοι τα πάτε καλά με τα Αγγλικά αξίζει και παραξίζει να το ακούσετε. Όσοι τα πάτε λιγότερο καλά υπάρχουνε και transcripts της κάθε εκπομπής που μπορείτε να διαβάσετε ότι ειπώθηκε Αγγλικά χωρίς να πηγαίνετε συνέχεια μπρος πίσω. Γενικά αξίζει πάρα πολύ. Και είναι μόνο 15 λεπτά γιατί όπως λένε και οι ίδιοι: You are in a hurry and we are not that smart. 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 (edited) Πολύ ευχάριστο podcast, με ενδιαφέροντες καλεσμένους, και αρκετά διδακτικό. Νομίζω ότι θα του δώσω πολλαπλά ακούσματα. Edited January 7, 2020 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.