jjohn Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 (edited) «Χωρίς συμμετοχές» ....Εν αρχή ην ουκ ο λόγος, μα η εικόνα..... Εισαγωγικά: Καλώς ήρθατε στο Εικόνα κι επί Τόπου, ένα από τα πέντε πιο αγαπημένα παιχνίδια του sff! Με προτροπή μια δική μου εικόνα οι τρεις παίκτριες θα γράψουν από μια ιστορία. Το κοινό θα ψηφίσει την καλύτερη και μπλα-μπλα-μπλα. Φαινομενικά δεν υπάρχει έπαθλο αλλά με τέτοιο ανταγωνισμό όποια και να νικήσει θα έχει κάθε μα κάθε λόγο να χαρεί... Θέμα: Όταν νιώσετε έτοιμες κυρίες, ανοίξτε το παρακάτω κουτί της Πανδώρας και δείτε τι σας επιφυλάσσει το ριζικό σας Οι υπόλοιποι απολαύστε ελεύθερα, ποπκόρν έχει στα δεξιά σας: ? Spoiler Ελπίσω να σας αρέσει, είναι το εξώφυλλο του αγαπημένου μου δίσκου για πέρυσι. Διαδικαστικά: Έχετε στην διάθεση σας 4.500 λέξεις και μέχρι τις 23:59 το βράδυ της Δευτέρας 13/08/2018 αλλά γενικά θα παίξει παράταση Λοιπόν, κοιτάξτε να γράψετε κάτι καλό για να δείξω ότι έχω επιτυχία σαν διοργανωτής και να με προτιμάει ο κόσμος Καλή επιτυχία! Edited December 22, 2021 by Ghost Προστέθηκε το κείμενο «Χωρίς συμμετοχές». 6 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Ναι, δεν ξέρω τι ακριβώς ελπίζεις ότι θα γράψουμε με αυτήν την εικόνα, αλλά what the heck, let's do this. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 6, 2018 Author Share Posted August 6, 2018 Κοίτα σε πρώτη φάση η εικόνα τρόμαζει αλλά αν την δεις λίγο πιο προσεκτικά και αφήσεις κατά μέρους τα αλλόκοτα θα δεις ότι σε οδηγεί από μόνη της. Το σκέφτηκα πολύ πριν την προτείνω Άντε καλό γράψιμο τώρα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Για όποιον δεν θέλει να δει τι (πρώτες) σκέψεις έκανα με την εικόνα, spoiler: Spoiler Εμένα μου έρχεται στο μυαλό ότι οι άνθρωποι κουβαλάνε στην πλάτη την Ιστορία. Αλλά μου βγάζει και μία ελπίδα, εκεί με τα άλογα που έχουν δέντρα για ξυλοπόδαρα. Αλλόκοτο, αλλά μου βγάζει ελπίδα. Δύσκολη εικόνα, Τζτζον. Ωραία, όμως. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Α εξαιρετικό εξώφυλλο... doom στα χνάρια των Cathedral; Μπορεί να καθίσω να γράψω κι εγώ (εκτός συναγωνισμού βεβαίως, τελευταία στιγμή που το θυμήθηκα, χαχαχαχα.) 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 6, 2018 Author Share Posted August 6, 2018 2 minutes ago, Myyst said: Α εξαιρετικό εξώφυλλο... doom στα χνάρια των Cathedral Προγκρεσσιβ Μπλάκ αλλά έχει και κάποιες ντουμ επιρροές! Μπορείς να παίξεις μαζί μας αν δεν έχουν πρόβλημα αι παίκτριες μας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Το τι θα γραψω το βρηκα. Το αν θα το γραψω οπως το θελω....αλλη ιστορία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Btw πίτσα ψήφισα! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 1 hour ago, Myyst said: Α εξαιρετικό εξώφυλλο... doom στα χνάρια των Cathedral; Μπορεί να καθίσω να γράψω κι εγώ (εκτός συναγωνισμού βεβαίως, τελευταία στιγμή που το θυμήθηκα, χαχαχαχα.) Στέφανε με τη σουρεάλ ποιητική σκέψη που σε διακρίνει, αναμένουμε τα καλύτερα. This image becomes you. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 1 hour ago, Ιρμάντα said: Btw πίτσα ψήφισα! Πίτσα για πάντα 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 6, 2018 Author Share Posted August 6, 2018 (edited) Τα πράγματα θα μπορούσαν πάντως να είναι χειρότερα... ΘΑ μπορούσα π.χ να σας δώσω το εξώφυλλο (το πάνω μέρος τουλάχιστον) από τον δεύτερο δίσκο της ίδιας μπαντας Καλά-καλά φεύγω άουτς πάω να κρυφτώ? Edited August 6, 2018 by jjohn 2 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 1 hour ago, jjohn said: Τα πράγματα θα μπορούσαν πάντως να είναι χειρότερα... ΘΑ μπορούσα π.χ να σας δώσω το εξώφυλλο (το πάνω μέρος τουλάχιστον) από τον δεύτερο δίσκο της ίδιας μπαντας Καλά-καλά φεύγω άουτς πάω να κρυφτώ? Thanks δλδ που μας έπεσε το εύκολο θέμα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Φριχτή η εικόνα, Γγιάννη, τέλεια! Αν έχω διάθεση την Κυριακή το πρωί μπορεί να μπω στον πειρασμό να σκαρώσω κάτι -εκτός συναγωνισμού φυσικά-, έτσι, επειδή έχω πολύ καιρό να γράψω κάτι όχι funny και πεθύμησα. Πίτσα; Χα! Ούτε πληρωμένος! Πιτόγυρο forever και μάλιστα εντελώς "βρώμικο", με λαδωμένη την πίτα να στάζει στο t-shirt και μπόλικο λίπος στο -ξεροψημένο- κρέας για να είναι πεντανόστιμο. Hell yeah! 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Quote Λοιπόν, κοιτάξτε να γράψετε κάτι καλό για να δείξω ότι έχω επιτυχία σαν διοργανωτής και να με προτιμάει ο κόσμος Καλά, το ότι εμφανίστηκε ο Myyst είναι από μόνο του επιτυχία, jjohn. 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 34 minutes ago, Cassandra Gotha said: Καλά, το ότι εμφανίστηκε ο Myyst είναι από μόνο του επιτυχία, jjohn. έπαιξε και το timing σημαντικό ρόλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Κατά την ταπεινή μου γνώμη το δεύτερο θα ήταν πιο εύκολο, το πρώτο είναι πολύ creepy. Όσο για το αιώνιο δίλημμα πίτσα ή σουβλάκι θα πάω για το δεύτερο. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Επιτέλους, ένα συγγραφικό παιχνίδι το οποίο ξεκίνησε χωρίς να πάρω χαμπάρι και στο οποίο δε θα συμμετάσχω για πρώτη φορά (μπας και σας αφήσω στην ησυχία σας και διαβάσουμε καμία καλή ιστορία). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 6, 2018 Author Share Posted August 6, 2018 Στο χωριό μου αυτό το λέμε νιντζέικα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Κι εμένα μου φαίνεται αρκετά πιο εύκολο το δεύτερο. Λιγότερο τρολλερό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 6, 2018 Author Share Posted August 6, 2018 https://puregrainaudio.com/features/and-justice-for-art-presents-cormorant-s-dwellings-the-triumph-of-the-independent-spirit Η έμπνευση για το δεύτερο ( ενώνει λίγο πολύ όλους τους στίχους του δίσκου ) Πώς το βρίσκετε πιο εύκολο με ξεπερνάει. Πολύ λεπτομέρεια 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted August 7, 2018 Share Posted August 7, 2018 Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, όπως έλεγε ο Σέρλοκ. Και δίνει λαβή για μυθιστορία, όπως λέω εγώ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 7, 2018 Share Posted August 7, 2018 ...επίσης, σχετικά με την πίτσα, ευπειθώς αναφέρω Τρώμε Γκόρτσο. Δλδ, γύρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvertooth Posted August 7, 2018 Share Posted August 7, 2018 Γύρος φορ έβερ. Ντροπή σε όσους ψήφισαν αυτά τα ξενόφερτα. Καλή η εικόνα! Αρκετά αφηρημένη κιόλας - δε σου το 'χα Γγιάννη, περίμενα πιο ξεκάθαρα πράματα. Χάτε, καλά γραψίματα?️ 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 7, 2018 Author Share Posted August 7, 2018 4 minutes ago, Silvertooth said: Καλή η εικόνα! Αρκετά αφηρημένη κιόλας - δε σου το 'χα Γγιάννη, περίμενα πιο ξεκάθαρα πράματα. ?️ Ζω για να εκπλήσσω, είμαι μία αφηρημένη ψυχή σε έναν κόσμο που απαιτεί πάντοτε σαφήνεια Και σας πάντως πέρυσι δεν ήμουν ιδιαίτερα ξεκάθαρος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted August 8, 2018 Author Share Posted August 8, 2018 Για πείτε κυρίες μου τι λέει; Έχετε ιδέες; Έχετε ξεκινήσει; Έχετε ακόμα την ίδια άποψη που είχατε για μένα μέχρι και την Δευτέρα; ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.