Φάντασμα Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 (edited) Μια κωμωδία που εξελίσσεται στα γραφεία της Heaven Inc. Όταν ο Θεός σχεδιάζει να καταστρέψει τη γη, δύο χαμηλόβαθμοι άγγελοι πρέπει να πείσουν το αφεντικό τους να σώσει την ανθρωπότητα. Στοιχηματίζουν ότι μπορούν να φέρουν εις πέρας το πιο αδύνατο θαύμα μέχρι τώρα, να βοηθήσουν δύο ανθρώπους να ερωτευτούν. Δημιουργός: Simon Rich Ηθοποιοί: Steve Buscemi, Daniel Radcliffe, Geraldine Viswanathan | Δείτε την πλήρη λίστα με τους ηθοποιούς που συμμετέχουν εδώ Edited December 23, 2020 by Spark Προστέθηκε νέο trailer επειδή το παλιό δεν λειτουργούσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted November 27, 2021 Author Share Posted November 27, 2021 Renewed: "Miracle Workers" Announced: November 3, 2021 TBS announced that the anthology comedy series "Miracle Workers" will return for a fourth season. The series stars Daniel Radcliffe and Steve Buscemi. Πηγή: https://www.imdb.com/list/ls063853872/?ref_=ls_mv_close Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.