Blacksword Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 (edited) Βασισμένο στην ζωή του θρυλικού συγγραφέα, έρχεται για πρώτη φορά σε κινηματογραφικου επιπέδου παραγωγή τα γεγονότα που τον οδήγησαν στη δημιουργία του έπους του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Πρωταγωνιστουν: Nicholas Hoult και Lily Collins. Edited March 6, 2019 by Blacksword 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted July 26, 2019 Author Share Posted July 26, 2019 Σαν μεγάλος θαυμαστής των έργων του Tolkien, πάντα ήθελα μια ταινία που να επικεντρώνεται στη ζωή του. Και η ταινία αυτή αποδεικνύεται εν τέλει αρκετά αξιοπρεπής και αξιόλογη, δεδομένου ότι έχει να κάνει με ένα θρύλο του φανταστικού, με τον σκηνοθέτη να δένει πολύ όμορφα μαζί την σχέση του με την Edithπου τους έφερε κοντά σαν αμφότερα ορφανά παιδιά, την φιλία του με την «συντροφιά» του, και την μεγάλη τέχνη για τους μύθους είχε από μικρός και τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο που τον στιγμάτισε. Όσο για τις ερμηνείες, ήταν αρκετά καλές, καταφέρνοντας να δείξουν μια πιο ευαίσθητη και αληθινή πλευρά των προσώπων που αντιπροσωπεύουν, και στέκονται άξια δίπλα σε αυτές της Θεωρίας των Πάντων. 7.5/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.