jjohn Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 18 minutes ago, Unicron said: Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως όλα τα είδη δεν μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά σε όλες τις γλώσσες και κουλτούρες. Και θα δώσω ένα επίκαιρο παράδειγμα. Ελπίζω όλοι να συμφωνούμε πως οι ταινίες που βασίζονται στα βιβλία του Dan Βrown είναι εξαιρετικές ταινίες θρίλερ και μυστηρίου. Τώρα τι συμβαίνει όταν προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ταινία θρίλερ-μυστηρίου σε Ελληνικό σκηνικό; Καταλήγουμε φυσικά με γιγαντοπατάτες Νευροκοπίου σαν το Έτερος Εγώ. Από τον τίτλο και μόνο καταλαβαίνεις πως προορίζεται για “σοβαρή-ψαγμένη-κουλτουριάρικη” ταινία. Πριν από λίγο καιρό προσπάθησα να τη δω στο Youtube αλλά μετά το πρώτο μισάωρο κινδύνεψα με ναρκοληψία! Το μόνο που άκουγα ήταν ένα ακατάπαυστο «Μπλα-Μπλα-Μπλα.....» από ομιλούντα σκηνικά. Ούτε γρήγορο ρυθμό είχε και φυσικά δράση ούτε για δείγμα. Πέντε λεπτά ταινίας από το Angels & Demons είναι εκατό φορές πιο ενδιαφέροντα απ’ όλη την ελληνική ταινία. https://el.wikipedia.org/wiki/Άμυνα_ζώνης_(τηλεοπτική_σειρά) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Συγνώμη, αλλά τι κακό είχε η ρομπο ταινία δηλαδή; Ήταν παιδική εντάξει αλλά για παιδιά τι λάθος της βρήκες ακριβώς; Εγώ τη βρήκα μια χαρά. Επίσης αν το έκανε ένας και απέτυχε (που εσύ λες ότι απετυχε, δεν την έχω δει για να έχω μια άποψη) δε σημαίνει ότι δεν γίνεται αλλά ότι δεν το έκανε καλά αυτός. Και γιατί η Ρώμη είναι πιο κατάλληλη από την Αθήνα; Το Βατικανό εξαιρείται είναι θέση και φύση μοναδική περίπτωση αλλά ένα μυστήριο με βάση ιστορικά στοιχεία ποια πόλη διαθέτει πιο πολλά από την Αθήνα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 K το ινφερνο του Μπράουν εκτυλίσσεται εν μέρει κ στην Κωνσταντινούπολη, στους γειτονες δηλαδή. Χαλαρα το επόμενο του μπορεί να είναι Ελλάδα. Κ μιλάμε για βιβλία, όχι για ταινίες, το θυμάστε; κι ο μάγκας συγγραφέας δεν κολλάει σε σκηνικά. Θα πω δυο παραδείγματα ( από βιβλία, ναι). 1. Ελληνικό παράδειγμα. Αρεσανα της Χρήστου. Εξωγήινος επισκέπτεται την αρχαία Σαντορίνη για να μελετήσει την επικείμενη έκρηξη του ηφαιστείου. Πιστευτό όσο δεν πάει (κ η πλοκή δε μπορεί να μεταφερθεί στο Μανχάταν, σόρρυ). 2. Αμερικάνικο παράδειγμα. Τρου μπλαντ της Χάρις. Βρικόλακες που κανονικά θα έπρεπε να βρίσκονται σε βικτωριανή έπαυλη (η έστω στο Μανχάταν) μένουν σε παρακμιακό βλαχοχώρι του Νότου κ σφάζονται στην ποδιά γκαρσονας. Πιστευτό επίσης. Αυτά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicron Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 33 minutes ago, WILLIAM said: Συγνώμη, αλλά τι κακό είχε η ρομπο ταινία δηλαδή; Ήταν παιδική εντάξει αλλά για παιδιά τι λάθος της βρήκες ακριβώς; Εγώ τη βρήκα μια χαρά. Επίσης αν το έκανε ένας και απέτυχε (που εσύ λες ότι απετυχε, δεν την έχω δει για να έχω μια άποψη) δε σημαίνει ότι δεν γίνεται αλλά ότι δεν το έκανε καλά αυτός. Και γιατί η Ρώμη είναι πιο κατάλληλη από την Αθήνα; Το Βατικανό εξαιρείται είναι θέση και φύση μοναδική περίπτωση αλλά ένα μυστήριο με βάση ιστορικά στοιχεία ποια πόλη διαθέτει πιο πολλά από την Αθήνα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Δεν απαντας στο ερώτημα,. ο πολύ μπλαζέ και υφάκι τύπος δε λέει και τίποτα ουσιαστικά (το αφήνω εδώ για να μη βγούμε εκτός θέματος) και δε σχολίασες τα υπόλοιπα που είπα. Κάτι που σκέφθηκα μετά, ο ίδιος ο Μπράουν δεν τα πήγε το ίδιο καλά με το Χαμένο σύμβολο όταν πήγε να παίξει σε ένα σκηνικό που δεν έκανε για τέτοια ιστορία. Δεν είναι το Ελληνικό ή ξένο σκηνικό, είναι αν κάνει για το θέμα σου. Η Ουάσιγκτον από ιστορικής άποψης είναι μια καινούρια πόλη, δεν κάνει για τέτοια μυστήρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 (edited) Μολονότι θεωρώ ότι το θέμα έχει καλυφθεί, και με το παραπάνω, θα παραθέσω κάποια παραδείγματα κι εγώ, ελπίζοντας δεν ξέρω σε τι. 1. Φανταστείτε μία ιστορία, βαθιά ελληνική. Του Νεκρού Αδελφού, ας πούμε. Θα έστεκε σε αμερικάνικο σκηνικό; Σε ελληνικό σίγουρα ναι, αλλά σε αμερικάνικο; Τι θα λέγαμε, oh, mother with your nine sons and your one daughter; Προφανώς και όχι. Ακούγεται σαν meme από αυτά που κοροϊδεύουν τα αγγλικά των πολιτικών. Αλλά αν υποθέσουμε πως έχουμε τη Νόρα, και η Νόρα είναι μια νέγρα σκλάβα, και οι γιοι της έχουν πεθάνει και η κόρη της είναι μακριά. Και επισκέπτεται μια Μάμα, η Νόρα, που ζει κάπου στην άκρη του χωριού. Και πληρώνει τη Μάμα για να καλέσει τα πνεύματα των γιών της από τους νεκρούς, ή για να επικοινωνήσει με την κόρη της. Προσθέτεις όρκους που δεν τηρήθηκαν, προσθέτεις ό,τι γουστάρεις. Στέκει λίγο καλύτερα; 2. Φανταστείτε τώρα μία άλλη ιστορία, σε σκηνικό αμερικάνικο. Ας πούμε, 426 HEMI. Είναι μία ενδιαφέρουσα ιστορία. Δεν έχουμε τον Μακόι όμως εδώ, παρά έναν άγριο τύπο με δράκοντες τατού και διακόσια πίρσινγκ, σκληρό, απάλευτο, να κοιμάται με την Μηχανή του στην κρεβατοκάμαρα επειδή καμιά γυναίκα δεν είναι αρκετή για να τον αντέξει. Τέτοιους έχουμε και εδώ θαρρώ. Και θα μπορούσα να του προσδώσω ένα σωρό χαρακτηριστικά κουσούρια ή χαρίσματα. Πίνει, σπάει, μπήγει κατσαβίδια στα μάτια αλλοδαπών. Ή, δείχνει σκληρός μα δακρύζει αν δει χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ή είναι απλώς ένας τύπος που ερεθίζεται με μηχανές. Ώσπου χώνει ένα εξάρτημα στην Κουκλάρα του και η μοίρα του πηγαίνει κατά διαβόλου, επειδή το εξάρτημα είναι δαιμονικό. Ή δαιμονισμένο. Ή καταραμένο. Ή μαγεμένο. Ή ζωντανό. Ή ήταν άνθρωπος κάποτε. Ή ό,τι άλλο πλάσμα θες. Δεν μπορείς να κάνεις ακριβή μεταφορά κάποιων πραγμάτων. Όμως μπορείς να κάνεις ευφυείς παραλλαγές αν το προσπαθήσεις. Επειδή νομίζω ότι για αυτό μιλάμε. Όπως κάποιες λέξεις δεν μεταφράζονται ποτέ ακριβώς, κάποια λογοπαίγνια δεν έχουν αντίστοιχο σε κάθε γλώσσα και ούτω καθ' εξης. Μπορείς όμως να βρεις τί το αντίστοιχο υπάρχει στο setting που σε ενδιαφέρει. Και μάλιστα μπορείς να χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου τις ιδιαιτερότητες που έχει κάθε setting για να μας δώσεις κάτι ξεχωριστό. Γράψε μία ιστορία για τη σπηλιά του Νταβέλη ας πούμε. Πάτα στη συνωμοσιολογία και την παραφιλολογία και χτίσε τα δικά σου από πάνω. Αν το χειριστείς σωστά ξέρεις τί ανατριχίλες μπορείς να ξεσηκώσεις; Μην γράψεις για καταραμένους μπλούζμεν που πούλησαν την ψυχή τους σε κάποιο σταυροδρόμι, γράψε για καταραμένους ρεμπέτες, που ήρθε ο σατανάς με τη μορφή ενός τρελού δερβίση και τους βρήκε ένα βράδυ στο τεκέ. Και βάλε μέσα ό,τι θέλεις, ξεριζωμό, παιδομαζώματα, μπουγιούμια και λοιπά σμυρνέικα ξόρκια. Γιατί όχι δηλαδή; Αν σηκώσουμε λίγο τα μάτια μας από το περιοριστικό "αυτό΄πάει εδώ, το άλλο πάει εκεί" θα ανακαλύψουμε ολόκληρους κόσμους έμπνευσης. Και θα είμαστε και πρωτότυποι. (Βασικά αυτό με τους ρεμπέτες έλεγα κι εγώ να το κάνω, κάποτε). Edited June 14, 2019 by Ιρμάντα 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Δεσποσύνη επειδή είπες για τη σπηλιά του Νταβέλη, ξέρεις τι χαμός γίνεται στην Αθήνα από κάτω με τούνελ και σπηλιές, παλιά περάσματατα και πηγάδια; Όχι απλά γράφεις ένα μυστήριο, ολόκληρο βασίλειο κρύβεις εκεί κάτω. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 44 minutes ago, WILLIAM said: Δεσποσύνη επειδή είπες για τη σπηλιά του Νταβέλη, ξέρεις τι χαμός γίνεται στην Αθήνα από κάτω με τούνελ και σπηλιές, παλιά περάσματατα και πηγάδια; Όχι απλά γράφεις ένα μυστήριο, ολόκληρο βασίλειο κρύβεις εκεί κάτω. Ααααακριβώωωωωως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicron Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 1 hour ago, WILLIAM said: Δεσποσύνη επειδή είπες για τη σπηλιά του Νταβέλη, ξέρεις τι χαμός γίνεται στην Αθήνα από κάτω με τούνελ και σπηλιές, παλιά περάσματατα και πηγάδια; Όχι απλά γράφεις ένα μυστήριο, ολόκληρο βασίλειο κρύβεις εκεί κάτω. Η κούφια γη! Αυτό με τη σπηλιά του Νταβέλη το είχα ακούσει πριν αρκετά χρόνια στις πύλες του ανεξήγητου με τον Χαρδαβέλλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Είναι αλήθεια, λέγεται ότι ετσι έμαπινε στην πόλη ο περιβόητος λήσταρχος, επισης η Ακρόπολη όπως κάθε αρχαίο φρούριο είχε περασμα που να οδηγεί έξω για ανεφοδιασμό πρωτίστως σε νερό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 20 hours ago, Unicron said: Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως όλα τα είδη δεν μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά σε όλες τις γλώσσες και κουλτούρες. Και θα δώσω ένα επίκαιρο παράδειγμα. Ελπίζω όλοι να συμφωνούμε πως οι ταινίες που βασίζονται στα βιβλία του Dan Βrown είναι εξαιρετικές ταινίες θρίλερ και μυστηρίου. Τώρα τι συμβαίνει όταν προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ταινία θρίλερ-μυστηρίου σε Ελληνικό σκηνικό; Καταλήγουμε φυσικά με γιγαντοπατάτες Νευροκοπίου σαν το Έτερος Εγώ. Από τον τίτλο και μόνο καταλαβαίνεις πως προορίζεται για “σοβαρή-ψαγμένη-κουλτουριάρικη” ταινία. Πριν από λίγο καιρό προσπάθησα να τη δω στο Youtube αλλά μετά το πρώτο μισάωρο κινδύνεψα με ναρκοληψία! Το μόνο που άκουγα ήταν ένα ακατάπαυστο «Μπλα-Μπλα-Μπλα.....» από ομιλούντα σκηνικά. Ούτε γρήγορο ρυθμό είχε και φυσικά δράση ούτε για δείγμα. Πέντε λεπτά ταινίας από το Angels & Demons είναι εκατό φορές πιο ενδιαφέροντα απ’ όλη την ελληνική ταινία. Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει: Μήπως η Cosmote ετοιμάζεται να στήσει πάγκο στη Λαϊκή και μαζεύει προμήθειες από πατάτες; Έλα-Έλαααα. Έχω καλές πατατεεεεες. Τα Χριστούγεννα μας τα είχε κάνει ζέπελιν με την ρομπο-ταινία και τώρα με το Έτερος Εγώ... Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ιδιωτικοί σταθμοί προβάλουν διαφημίσεις της Cosmote TV, αφού πρόκειται για ανταγωνιστική τηλεόραση!!! Το μεγάλο θέμα στις ταινίες είναι τα γκάφρα. Τα μπικικίνια. Το μπάτζετ. Και φυσικά η τεχνογνωσία. Πχ δεν έχουμε κασκαντέρ και τμήματα ειδικών εφέ αντίστοιχα με αυτά του Χόλυγουντ. Σε βιβλία όμως, τι να έχεις πιστολίδια, υπόκοσμο και ίντριγκα στο LA μεταξύ συμμοριών, τι να έχεις στην Αθήνα - η βασική διαφορά είναι ότι εδώ θα έπαιζαν AK-47 με το τσουβάλι, Τσιγγάνοι και Σλάβοι αντί για μαύρους και λατίνους και η αστυνομία δε θα έκανε καταδίωξη με ελικόπτερα στην Αττική οδό. Τίποτα δε μεταφράζεται σωστά, αλλά όλα μεταφέρονται. Σε βιβλία, όχι σε ταινίες. Εκεί έχουμε τεχνικούς παράγοντες (λεφτά και τεχνογνωσία) που μας εμποδίζουν. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicron Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 3 hours ago, Nihilio said: Το μεγάλο θέμα στις ταινίες είναι τα γκάφρα. Τα μπικικίνια. Το μπάτζετ. Και φυσικά η τεχνογνωσία. Πχ δεν έχουμε κασκαντέρ και τμήματα ειδικών εφέ αντίστοιχα με αυτά του Χόλυγουντ. Σε βιβλία όμως, τι να έχεις πιστολίδια, υπόκοσμο και ίντριγκα στο LA μεταξύ συμμοριών, τι να έχεις στην Αθήνα - η βασική διαφορά είναι ότι εδώ θα έπαιζαν AK-47 με το τσουβάλι, Τσιγγάνοι και Σλάβοι αντί για μαύρους και λατίνους και η αστυνομία δε θα έκανε καταδίωξη με ελικόπτερα στην Αττική οδό. Τίποτα δε μεταφράζεται σωστά, αλλά όλα μεταφέρονται. Σε βιβλία, όχι σε ταινίες. Εκεί έχουμε τεχνικούς παράγοντες (λεφτά και τεχνογνωσία) που μας εμποδίζουν. Δυστυχώς δεν είναι μόνο τα λεφτά και η τεχνογνωσία που μας λείπουν. Υπάρχει ένας ακόμα παράγοντας που δεν πρέπει να ξεχνάμε. Και αυτός φυσικά είναι η γραφειοκρατία. Το 2015, μαζί με μερικούς φίλους είχαμε αποφασίσει να γυρίσουμε μία ταινία δράσης με αυτοκίνητα. Το σενάριο ήταν απλούστατο. Κάποιος θα έπρεπε να φτάσει από τη Θεσ/νικη μέχρι τα Γιάννενα σε λιγότερο από μία ώρα. Η μόνος εξοπλισμός μας ήταν 3 ημιεπαγγελματικές κάμερες και ένα σχετικά καλό drone. Είχαμε βρει και ένα παλιο BMW με 12-κύλινδρο μοτέρ ικανό για μεγάλες ταχύτητες και όλα ήταν σχεδόν έτοιμα. Όταν όμως μάθαμε από πόσους διαφορετικούς φορείς έπρεπε να πάρουμε έγκριση για γυρίσματα στην Εγνατία ήρθε το τέλος του εγχειρήματος. Και επειδή έχω ζήσει στην Αμερική ξέρω πως η κατάσταση εκεί είναι εντελώς διαφορετική. Με 2-3 υπογραφές έχεις ξεμπερδέψει. Βέβαια θα πει κανείς πως σιγά μην έδιναν άδεια σε κάποιους άγνωστους. Και όμως ακόμα και γνωστοί να ήμασταν πάλι τα ίδια θα περνούσαμε. Για παράδειγμα, όταν το 1981 ήθελαν να γυρίσουν σκηνές του 007 στα Μετέωρα ακόμα και η μεγάλη MGM αντιμετώπισε την ίδια και χειρότερη γραφειοκρατία. Χρειάστηκε να επέμβει ο ίδιος ο νεοεκλεγείς Αντρέας για να πείσει τους τοπικούς φορείς και φυσικά τα παπαδαριά! Με αυτή την τριτοκοσμική νοοτροπία δεν υπάρχει μέλλον για Ελληνικές παραγωγές σε Ελληνικό σκηνικό. Να δώσω ένα ακόμα παράδειγμα. Στην ταινία A view to a kill για τα γυρίσματα στον πύργο του Άιφελ τα γαλλάκια τους έβγαλαν το λάδι μέχρι να τους δώσουν άδεια να πέσει αλεξιπτωτιστής από την κορυφή. Στην Αμερική όμως όταν ζήτησαν να βάλουν φωτιά στην οροφή του δημαρχείου του Σαν Φρανσίσκο η απάντηση ήταν: Sure! Why not? Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο χαώδης είναι προσέγγιση των Αμερικανών και όλων των άλλων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 (edited) Το δεν έχω ιερό και όσιο δεν είναι τρόπος ζωής. Τα Μετέωρα είναι μνημεία αρχιτεκτονικής και θρησκευτικής τέχνης, επίσης είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους ζουν εκεί άνθρωποι αφιερωμένοι στο Θεό που πήγαν σε αυτό δυσπρόσιτο σημείο για να είναι ακριβώς μακριά από τον κόσμο. Από την άλλη ο Πύργος του Άιφελ είναι εθνικό μνημείο για τους Γάλλους, δε βλέπω λοιπόν γιατί θα πρέπει όλα να είναι στο χέρι του κάθε σκηνοθέτη για να μπορεί να κάνει απλώς εφέ. Δε λέω ότι η γραφειοκρατία είναι καλή αλλά κάποια πράγματα είναι ευκταίο να ελέγχονται. Edited June 15, 2019 by WILLIAM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicron Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 1 hour ago, WILLIAM said: Το δεν έχω ιερό και όσιο δεν είναι τρόπος ζωής. Τα Μετέωρα είναι μνημεία αρχιτεκτονικής και θρησκευτικής τέχνης, επίσης είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους ζουν εκεί άνθρωποι αφιερωμένοι στο Θεό που πήγαν σε αυτό δυσπρόσιτο σημείο για να είναι ακριβώς μακριά από τον κόσμο. Από την άλλη ο Πύργος του Άιφελ είναι εθνικό μνημείο για τους Γάλλους, δε βλέπω λοιπόν γιατί θα πρέπει όλα να είναι στο χέρι του κάθε σκηνοθέτη για να μπορεί να κάνει απλώς εφέ. Δε λέω ότι η γραφειοκρατία είναι καλή αλλά κάποια πράγματα είναι ευκταίο να ελέγχονται. Το μοναστήρι που είχαν επιλέξει ήταν εντελώς έρημο και δεν ζούσαν μοναχοί εκεί. Επομένως λογικά δεν θα έπρεπε να έχει κανένας αντίρρηση. Εξάλλου η προβολή της τοποθεσίας μέσα από την ταινία θα λειτουργούσε και ως διαφήμιση του τόπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Είναι μνημείο αιώνων ΄όμως και ιερός χώρος. Όχι κάποια όρια καλώς υπάρχουν.Δεν είδα να κάνανε ποτέ γυρίσματα στον Άγιο Πέτρο ή στο Καπιτώλιο ας πούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Η μέση οδός είναι πάντα η καλύτερη λύση. Οι Αμερικανοί την έχουν δει πως ο κόσμος όλος τους ανήκει. Όλων οι αρχαιότητες, όλων οι πλουτοπαραγωγικές πηγές, όλα και τα πάντα τα θεωρούν δικά τους και τους κακοφαίνεται να πρέπει να πάρουν άδεια για να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους. Κανένας σεβασμός και πουθενά. Από την άλλη, η γραφειοκρατία κι εδώ τα σπάει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Mors Planch Posted June 23, 2019 Popular Post Share Posted June 23, 2019 On 6/14/2019 at 3:07 PM, Unicron said: Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως όλα τα είδη δεν μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά σε όλες τις γλώσσες και κουλτούρες. Οπότε για να δούμε χμμ, μπορούμε να έχουμε αγνό Λαβρακραφτιανο κοσμικό τρόμο με ολίγον από συγκάλυψη θεωρία συνομωσιας στην Ελλάδα; Πράξη 1, Γερμανός βετεράνος του Οθωμανικου στρατού κατά τον 1ο Βαλκανικό πόλεμο και πρακτωρ επιστρέφει στη Γερμανία το 1913. Με άδεια χέρια; Όχι βέβαια, φέρνει μαζί του και ένα μικρό δωράκι το κιταμπ αλ αζιφ. Γιατί ναι φυσικά και το αραβικό κείμενο υπάρχει στην πρωτεύουσα του χαλιφατου αν ξέρεις τους σωστούς ανθρώπους και τις σωστές βιβλιοθήκες. Ο άνθρωπος μας είναι υπαρκτό πρόσωπο, ο Ρούντολφ φον Σεμποττενντορφ, ο δημιουργός της κοινωνίας της Θουλης. Πράξη δεύτερη η τρίτη Γερμανική Ανταρκτική αποστολή φεύγει λίγους μόνο μήνες από την επιστροφή του Ρούντι στη Γερμανία. Εν τω μεταξύ πίσω στην Ελλάδα... που αλλού θα βρισκόταν η Ελληνική μετάφραση του βιβλίου αν όχι καταχωνιασμενη στη βιβλιοθήκη κάποιων μοναστηριων. Οι σωστοί άνθρωποι ξέρουν και ξέρουν και παρακολουθουν το Οθωμανικο αντίστοιχο (και αντιστροφως). Άνθρωποι σαν τον Ιωνα Δραγούμη και το παρακλάδι της Οργάνωσης Κωνσταντινουπολεως που είναι κάτι παλιότερο... Ή τον Άγγελο Τανάγρα που ήταν αξιωματικός του ναυτικού και οι Ελληνικές θάλασσες είναι γεμάτες θρύλους για περίεργα πλάσματα, πειρατές, αρχαία λιμάνια και απομονωμενενα νησιά. Στη Μεσόγειο οι άνθρωποι ήταν δεμένοι με τη θάλασσα πολύ πριν οι Άγγλοι υπάρξουν για να γίνουν ψαράδες, τυχαία ο θεός των deep ones ήταν στο Φοινικικο πάνθεον; Φλασμπακ στη λίμνη των Γιαννιτσών κάποια χρόνια πριν. Οι μακεδονομαχοι και οι κομιτατζηδες δεν έχουν να πολεμήσουν μόνο ο ένας τον άλλο, υπάρχουν και μυστικά στο βάλτο που η Πηνελόπη Δέλτα άφησε μυστικά. Η μήπως όχι; Έχεις διαβάσει την πλήρη μη λογοκριμενη έκδοση στη βιβλιοθήκη της ΥΠΑ; Της Υπηρεσίας Παραφυσικης Αμύνης φυσικά. Πράξη τρίτη, Μακεδονικό μέτωπο 1915-16, οι μάχες των χαρακωματων βγαλμένες κατευθείαν μέσα απο τη Ζωή εν Ταφω του Μυριβήλη... με τα Γερμανικά σογγοθ να έχουν καταστρέψει το Σερβικό στρατό... και αν η άλλη πλευρά έχει σπάσει το ταμπού της χρήσης παραφυσικων μέσων... Λογική συνέχεια /θεωρία συνωμοσίας... γιατί ο Ελληνικός στρατός προσπάθησε να φτάσει στην Αγκυρα; Η οποία είναι στην αρχαία Φρυγια όπου υπήρχε η λατρεία της μεγάλης μητερας; Της μεγάλης μητέρας όπως λέμε shub niggurath; Τι είχε ξυπνήσει η γενοκτονία των χριστιανών της Ανατολής; 9 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 @Mors Planch Γράψε τα. Ένα μεγάλο ουάου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Απο Λάβκραφτ και τρόμο δεν ξέρω, δεν είναι το είδος μου, αλλά σίγουρα έγραψες την περίληψη για μια καλή ιστορία μυστηρίου και παραφυσικού. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted July 28, 2019 Share Posted July 28, 2019 (edited) On 6/14/2019 at 2:07 PM, Unicron said: Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως όλα τα είδη δεν μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά σε όλες τις γλώσσες και κουλτούρες. Και θα δώσω ένα επίκαιρο παράδειγμα. Ελπίζω όλοι να συμφωνούμε πως οι ταινίες που βασίζονται στα βιβλία του Dan Βrown είναι εξαιρετικές ταινίες θρίλερ και μυστηρίου. Τώρα τι συμβαίνει όταν προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ταινία θρίλερ-μυστηρίου σε Ελληνικό σκηνικό; Καταλήγουμε φυσικά με γιγαντοπατάτες Νευροκοπίου σαν το Έτερος Εγώ. Από τον τίτλο και μόνο καταλαβαίνεις πως προορίζεται για “σοβαρή-ψαγμένη-κουλτουριάρικη” ταινία. Πριν από λίγο καιρό προσπάθησα να τη δω στο Youtube αλλά μετά το πρώτο μισάωρο κινδύνεψα με ναρκοληψία! Το μόνο που άκουγα ήταν ένα ακατάπαυστο «Μπλα-Μπλα-Μπλα.....» από ομιλούντα σκηνικά. Ούτε γρήγορο ρυθμό είχε και φυσικά δράση ούτε για δείγμα. Πέντε λεπτά ταινίας από το Angels & Demons είναι εκατό φορές πιο ενδιαφέροντα απ’ όλη την ελληνική ταινία. Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει: Μήπως η Cosmote ετοιμάζεται να στήσει πάγκο στη Λαϊκή και μαζεύει προμήθειες από πατάτες; Έλα-Έλαααα. Έχω καλές πατατεεεεες. Τα Χριστούγεννα μας τα είχε κάνει ζέπελιν με την ρομπο-ταινία και τώρα με το Έτερος Εγώ... Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ιδιωτικοί σταθμοί προβάλουν διαφημίσεις της Cosmote TV, αφού πρόκειται για ανταγωνιστική τηλεόραση!!! ΤΟ τε Την τελείωσα την σειρά πριν μια ώρα, καλούλα ήταν μωρέ, πέρασε η ώρα... Αν και για να την πω την αμαρτία μου, σε κάποιες αναρωτιόμουν αν έβλεπα Ελληνκή σειρά (δείτε τους χώρους του ψυχιατρείου π.χ) Edited July 28, 2019 by jjohn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.