Blacksword Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Μια νεαρή κοπέλα σε μια οικογένεια υπό διάλυση που ονειρεύεται να γίνει ζωγράφος, ένας αποπλανητικός αθάνατος άνδρας που τρέφεται από τις ψυχές των παιδιών, και σύγκρουση ενδιαφερόντων που θα τους βάλει σε μάχη μεταξύ υπερφυσικού και πραγματικότητας, καλού και κακού... Θα την πω την αμαρτία μου (έστω κι αν δεν διαβάζω τα βιβλία τους), αλλά παίζει να είναι ότι καλύτερο έχω δει από την οικογένεια King τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρω αν είναι η συναρπαστική πλοκή που φαντάστηκε ο Joe Hill, ή αν η παραγωγή είναι τόσο καλή, αλλά κάθε επεισόδιο με αφήνει εντυπωσιασμένο. Ειδικά με τον Zachary Quinto, ως ο κεντρικός κακός που συνοδεύει το υπόλοιπο καστ (πλήρη λίστα εδώ). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο. Απόλαυσα τη σειρά και την παρακολούθησα με μεγάλο ενδιαφέρον. Το τελευταίο όμως επεισόδιο με εκνεύρισε. Έψαξα από περιέργεια στο wikipedia την πλοκή του βιβλίου και επιβεβαίωσα την υποψία μου. Η σειρά τελειώνει όπως τελειώνει έτσι ώστε, αν κάνει νούμερα τηλεθέασης, να πάει σε δεύτερη σεζόν. Ίσως αν ήμουν νεότερος να μην με ένοιαζε, αλλά έχω καραβαρεθεί που στον βωμό του χρήματος μετατρέπουν μια πετυχημένη ιδέα σε τιράντα σε βαθμό ξεχειλώματος και αηδίας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.