Φάντασμα Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 (edited) Μια ομάδα εκδικητών αναλαμβάνει να καταστρέψει διεφθαρμένους υπερήρωες που κάνουν κατάχρηση των υπερδυνάμεων τους. Δημιουργοί: Evan Goldberg, Eric Kripke, Seth Rogen Ηθοποιοί: Karl Urban, Chace Crawford, Dominique McElligott | Δείτε την πλήρη λίστα με τους ηθοποιούς που συμμετέχουν εδώ Edited March 1, 2022 by Ghost Προστέθηκε poll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 (edited) Edited July 1, 2020 by Spark Προστέθηκε το ίδιο trailer από το επίσημο κανάλι της Amazon Prime Video στο youtube. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted July 1, 2020 Author Share Posted July 1, 2020 Είδα την 1η σεζόν και μου άρεσε, πολύ καλές ερμηνείες, πολύ καλά εφέ, γνωστοί ηθοποιοί και ένα ενδιαφέρον -σκοτεινό θα έλεγα- σενάριο. Διαφορετικό από τα συνηθισμένα σενάρια με καλούς ηπερήρωες όπως ο σούπερμαν κ.λπ. Spoiler Στην σειρά βλέπουμε υπερήρωες-αποβράσματα που το μόνο τους ενδιαφέρει είναι ο εαυτός τους (με κάποιες ίσως εξαιρέσεις). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted January 10, 2022 Author Share Posted January 10, 2022 Η 3η σεζόν κάνει πρεμιέρα 3 Ιουνίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted May 18 Author Share Posted May 18 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.