Φάντασμα Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 (edited) Μια οικογένεια πρώην παιδιών ηρώων, που έχουν μεγαλώσει χώρια, πρέπει να ενώσουν ξανά τις δυνάμεις τους για να συνεχίσουν να προστατεύουν τον κόσμο. Δημιουργός: Jeremy Slater Ηθοποιοί: Aidan Gallagher, Ellen Page, Tom Hopper | Δείτε την πλήρη λίστα με τους ηθοποιούς που συμμετέχουν εδώ Edited March 21, 2023 by Ghost Αφαίρεση poll. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Πολύ αγαπημένο. Όλοι οι χαρακτήρες συμπαθείς, περιέχει τα συστατικά που πρέπει να περιέχει ένα παραμύθι ενηλίκων. Περιμένω τη δεύτερη σεζόν. (Ο Μικρός/ Μεγάλος Πέντε τα σπάει. Και ο Τέσσερα. Και ο χιμπατζής μπάτλερ.) Βασικά, όλοι και όλα μου άρεσαν. Ελπίζω η δεύτερη σεζόν να εξακολουθήσει στο ίδιο επίπεδο και να φωτίσει κάποια κομμάτια του παρελθόντος των χαρακτήρων που παραμένουν σκοτεινά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted July 19 Author Share Posted July 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.