Jump to content

The Wheel of Time (2021, 2023)


Dimzar
 Share

Recommended Posts

Η σειρά είναι βασισμένη στην δημοφιλή σειρά βιβλίων φαντασίας του Robert Jordan.

Δημιουργός: Rafe Judkins
Ηθοποιοί: Barney Harris, Madeleine Madden, Rosamund Pike Δείτε την πλήρη λίστα με τους ηθοποιούς που συμμετέχουν εδώ

_____________________________________________

Και ενώ ακόμα περιμένουμε να βγει επιτέλους το απόλυτο fantasy έπος στην μεγάλη οθόνη, οι φαν των βιβλίων ξεκίνησαν να το μεταφέρουν οι ίδιοι. Πάρα πολύ καλό fan film που μας ανοίγει την όρεξη για μια big budget παραγωγή.

Νομίζω ότι είναι καιρός για νέο casting της σειράς. Το τελευταίο που έκανα ήταν πριν 6-7 χρόνια.

Edited by Spark
Προστέθηκε το trailer.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή προσπάθεια! Aποδεικνύει την αγάπη των αναγνωστών στο έργο του Jordan. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Περιμένοντας την ανακοίνωση! 

Ένα αρθράκι που εξηγεί τις καταστάσεις που φαίνεται ότι φέρνουν πιο κοντά στην οθόνη το μεγαλύτερο έπος της ηρωικής φαντασίας, εδώ.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 24/1/2018 at 12:12 AM, Nargathrod said:

Περιμένοντας την ανακοίνωση! 

Ένα αρθράκι που εξηγεί τις καταστάσεις που φαίνεται ότι φέρνουν πιο κοντά στην οθόνη το μεγαλύτερο έπος της ηρωικής φαντασίας, εδώ.

 

Βρέθηκε κανάλι, απ' ότι φαίνεται, κι αυτό θα είναι η νέα επερχόμενη δύναμη ονόματι Amazon. Επίσης, μαζί το με WoT, θα κάνει ακόμη σειρές τα Dark Tower βιβλία και το Consider Phlebas του Iain M. Banks. Full throttle to fantasy & Sci-Fi, δηλαδή!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ανακοινώθηκαν από την Amazon οι τίτλοι των τεσσάρων πρώτων επεισοδίων της σειράς που ετοιμάζουν. 

Το Leavetaking (επεισόδιο 1ο), Το Shadow's Waiting (επεισόδιο 2ο), Το Place of Safety (επεισόδιο 3ο) και το The dragon Reborn (επεισόδιο 4ο). 

Επίσης κάποιοι πιστοί οπαδοί κοιτώντας την εικόνα του επεισοδίου 4ου στην ανακοίνωση μπόρεσαν να διαβάσουν ότι κάτω από το φύλλο που έγραφε τον τίτλου του επεισοδίου 4 κρυβόνταν ο τίτλος του 6ου επεισοδίου που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί επίσημα. Αυτό ήταν το Flame of Tar Valon (6o επειδόσιο). 

Αυτοί οι τίτλοι είναι μεν βαρύγδουποι αλλά αφήνουν πολλά ερωτήματα για το πού πώς και πότε ξεκινά η πρώτη σειρά. Ενώ φαίνεται ότι το πρώτο και το δεύτερο επεισόδιο πιθανολογείται ότι θα ξεκινήσει από το Emond's Field των δύο Ποταμών, ο τίτλος Dragon Reborn προβληματίζει αρκετά τους αναγνώστες των βιβλίων, καθώς είναι ο τίτλος του τρίτου βιβλίου της σειράς. Κάποιοι είπαν ότι θα παίξουν με flashbacks και flash forwards (προλήψεις) της ιστορίας. Αν ανακοινώσουν περισσότερους τίτλους ή όλους τους τίτλους της πρώτης season ίσως βγάλουμε άκρη.

Edited by Nargathrod
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Το casting ξεκίνησε! Και έχουμε ήδη την πρώτη ηρωίδα! Rosamund Pike as Moiraine Damodred! :) Προσωπικά πιστεύω ότι έχει το βλέμμα αυτή η γυναίκα για να σηκώσει τον τεράστιο ρόλο της Moirane! Μπράβο για την επιλογή τους νομίζω ότι πέτυχαν έναν από τους χαρακτήρες κλειδιά ολόκληρης της σειράς! Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και εδώ φαίνεται ότι η επιλογή casting ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! 

64438876_739060506513994_735550324958927

Edited by Nargathrod
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Φάντασμα changed the title to The Wheel of Time (2021)

Νομίζω ότι έχουν γίνει καλές επιλογές! Μόνο τον Perrin τον περίμενα διαφορετικό αν και πιστεύω ότι όλοι θα τα καταφέρουν! 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Καλημέρα, το casting όπως διαμορφώνεται μέχρι τώρα και με γυρίσματα επεισοδίων της πρώτης σεζόν να έχουν ολοκληρωθεί. Πώς τα βλέπετε τα πράγματα;  Κάνω μαραθώνιο να ξαναδιαβάσω τη σειρά και που και που σκάει μύτη και κάποιος νέος ηθοποιός. Σίγουρα είμαστε πολύ νωρίς ακόμα για να δούμε όλους τους ήρωες.

 images?q=tbn:ANd9GcQya6Ka5zJKtP3AQ72cfYR

 

Μια πρώτη εικόνα όμως σε πείθει ότι κάτι καλό ετοιμάζεται. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Φάντασμα changed the title to The Wheel of Time (2021, 2023)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..