kkoniaris Posted September 25, 2019 Share Posted September 25, 2019 Ψάχνω για χρόνια παλιά τεύχη περιοδικών επιστημονικής φαντασίας που μου έλειπαν. Αναζητώντας τεύχη του περιοδικού Cyborg που εκδιδόταν το 90' ήλθα σε επαφή με τον εκδότη του περιοδικού και συγγραφέα κ. Κουτσουκο Κωνσταντίνο. Για καλή μου τύχη, όχι μόνο είχε τα τεύχη που μου έλειπαν και μου τα έδωσε σε πολύ λογική τιμή αλλά και συναντώντας τον για καφέ όταν μου τα έδωσε γνώρισα έναν εξαιρετικό άνθρωπο με τον οποίο κάναμε κατάδυση στην ιστορία της νέας ελληνικής σκηνής του χορού της Ε.Φ και Φανταστικού. Αν κάποιος θέλει μπορεί να τον βρει στο Facebook. constantine koutsoukos. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyborg17 Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Σέ ευχαριστώ πολύ, Κωνσταντίνε!! Σύντομα, θα ανεβάσω, και εγώ, ένα ενημερωτικό, γιά τούς συλλέκτες, σημείωμα, σχετικό με το περιοδικό μου! Να είσαι καλα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nquees Posted March 11, 2020 Share Posted March 11, 2020 Ευχαριστώ και εγώ τον Κύριο Κουτσούκο, που με προμήθευσε τα τεύχη του περιοδικού cyborg που ήθελα, καθώς και τον kkoniaris που μοιράστηκε τον τρόπο και τις πληροφορίες για να γίνει αυτή η επικοινωνία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonidio Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω για τις πληροφορίες, που μου επέτρεψαν να επικοινωνήσω με τον κ. Κουτσούκο, που προμήθευσε κι εμένα με τα τεύχη, που μου έλειπαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.