Alexz Posted October 26, 2019 Share Posted October 26, 2019 Είμαι fun της συγκεκριμένης κατηγορίας. Για την ακρίβεια, τα τελευταία δέκα χρόνια σχεδόν διαβάζω σχεδόν αποκλειστικά gamelit & litrpg. Υπάρχει κάποιος Έλληνας που να γράφει σε αυτή την κατηγορία; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 27, 2019 Share Posted October 27, 2019 (edited) Νομίζω πως όχι αλλά μην σε πάρω και στο λαιμό μου. Σίγουρα πάντως ρωτάς στο σωστό μέρος! Edited October 27, 2019 by Ιρμάντα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted October 27, 2019 Author Share Posted October 27, 2019 @Ιρμάντα Ευχαριστώ, ούτε εγώ έχω βρει κάποιον 😫, αλλά ελπίζω να υπάρχει 🙄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted October 27, 2019 Share Posted October 27, 2019 Ειλικρινά, αν υπάρχει, κάπου στο SFF θα γυρνάει κι αυτός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted October 27, 2019 Share Posted October 27, 2019 Ξέρω τον Γιώργο Σαουλίδη. Ναι, κυκλοφορούσε εδώ γύρω πριν καιρό. Μπορείς να βρεις βιβλία του εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted October 28, 2019 Author Share Posted October 28, 2019 7 hours ago, Naroualis said: Ξέρω τον Γιώργο Σαουλίδη. Ναι, κυκλοφορούσε εδώ γύρω πριν καιρό. Μπορείς να βρεις βιβλία του εδώ. Ευχαριστώ πολύ ευθυμία! :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.