Alexz Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 (edited) Ετοιμάζω μια σειρά βιβλίων και είμαι μεταξύ των παραπάνω τίτλων. Ποιο σας φαίνεται καλύτερο; Edited December 11, 2019 by hidedora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Θα έλεγα να αποφύγεις τους τίτλους με realms για αποφυγή συνειρμών με τα Forgotten Realms. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Ομοίως με τον Πρίγκιπα. Shattered Kingdoms δαγκωτό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Το δευτερο ειναι το πιο ευηχο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted December 13, 2019 Author Share Posted December 13, 2019 Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας. Και εγώ προς το δεύτερο τείνω να πω την αλήθεια. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 Καλημέρα. Δεν θα ψηφίσω, γιατί πρώτα και κύρια θα ήθελα να ξέρω το περιεχόμενο της σειράς για να σου προτείνω. Αλλά βρήκα ένα text-based παιχνίδι και μια σειρά φάντασι με τον τίτλο Shattered kingdoms και φοβάμαι ότι θα σε βάλει σε μπελάδες η επιλογή του. https://shatteredkingdoms.org/ https://www.goodreads.com/series/86274-shattered-kingdoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted December 14, 2019 Author Share Posted December 14, 2019 (edited) @Naroualis Ευχαριστώ. Οι τίτλοι βιβλίων δεν κατοχυρώνονται και ήδη υπάρχουν 4-5 βιβλία ή σειρές βιβλίων με το ίδιο όνομα. Γενικά είναι κορεσμένη η αγγλόφωνη αγορά. Επίσης δεν είναι trademarked στην Ευρώπη. Στην Αμερική είναι μόνο το παιχνίδι trademarked, το οποίο δεν έχει σχέση με τα βιβλία. Επίσης, σου έστειλα pm με την πλοκή. Edited December 14, 2019 by hidedora 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 3 hours ago, hidedora said: @Naroualis Ευχαριστώ. Οι τίτλοι βιβλίων δεν κατοχυρώνονται και ήδη υπάρχουν 4-5 βιβλία ή σειρές βιβλίων με το ίδιο όνομα. Γενικά είναι κορεσμένη η αγγλόφωνη αγορά. Επίσης δεν είναι trademarked στην Ευρώπη. Στην Αμερική είναι μόνο το παιχνίδι trademarked, το οποίο δεν έχει σχέση με τα βιβλία. Επίσης, σου έστειλα pm με την πλοκή. Όταν λέω μπελάδες, δεν εννοώ νομικούς. Αλλά να μπερδεύεται το βιβλίο μου με ένα άλλο, αυτό εγώ το θεωρώ μπελά, ειδικά όταν θέλω να βγω στην αγγλόφωνη αγορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted December 14, 2019 Author Share Posted December 14, 2019 7 minutes ago, Naroualis said: Όταν λέω μπελάδες, δεν εννοώ νομικούς. Αλλά να μπερδεύεται το βιβλίο μου με ένα άλλο, αυτό εγώ το θεωρώ μπελά, ειδικά όταν θέλω να βγω στην αγγλόφωνη αγορά. Για την αγγλόφωνη αγορά έχω άλλο όνομα σειράς που δεν μπερδεύεται. Αυτό το θέλω για την Ελληνική αγορά. 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.