Jump to content

10 σημεία που πρέπει να προσέξετε για ένα Best Seller


Βασίλης

Recommended Posts

Τι είναι μπεστ σέλερ;

 

Όταν εμφανιστεί η λέξη bestseller, κάποιος αμέσως σκέφτεται τις κορυφαίες τάξεις των λιστών εμπορικού μπεστ σέλερ για βιβλία, βιβλιοπωλεία, στο Amazon ή στα σχετικά περιοδικά και το Διαδίκτυο. Αυτό που εννοεί ο όρος "bestseller" γενικά είναι ένας τίτλος του οποίου τα στοιχεία πωλήσεων υπερβαίνουν τον μέσο όρο, γεγονός που συνεπάγεται γενική αναγνώριση και δημοτικότητα και τα οποία μπορεί να είναι γνωστά και πέρα από τα εθνικά σύνορα. Σύμφωνα με τη Wikipedia, ο όρος μπεστ σέλερ για τα βιβλία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην αγγλοσαξονική γλώσσα το 1889 και η λίστα με τα καλύτερα βιβλία δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 1895 στο εμπορικό περιοδικό των ΗΠΑ "The Bookman". Αρχικά, ο όρος εφαρμοζόταν κυρίως στον χώρο των βιβλίων, αλλά από τότε έχει επεκταθεί και σε άλλα εμπορικά αντικείμενα όπως ταινίες, CD ή άλλα μέσα. Είναι δύσκολο να αναφερθεί ένας ακριβής ορισμός, διότι κάθε λίστα βασίζεται σε διαφορετικούς αριθμούς. Γενικά έχει επικρατήσει ο ορισμός ότι μετά από έναν συγκεκριμένο αριθμό αντίτυπων μπορούμε να μιλήσουμε για ένα πραγματικά εντυπωσιακό βιβλίο μπεστ σέλερ. Στη Γερμανία πχ. γνωρίζω πως αυτός ο αριθμός είναι 100.000 αντίτυπα, στην USA μπορεί να είναι 500.000 ή 1.000.000 δεν το γνωρίζω. Αυτό που μας ενδιαφέρει όμως, είναι το πόσο μεγάλος αριθμός πρέπει να είναι στη χώρα μας. Πιστεύω πως 10.000 είναι μια ρεαλιστική προσέγγιση, ( λέω τώρα εγώ ). Αν κάποιος γνωρίζει καλύτερα ας μας το πει.

Τώρα θα μου πείτε, οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο είναι μηδέν; Δεν υπάρχει μυστική συνταγή όμως, αλλά υπάρχουν κάποιες συμβουλές που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν για να προσεγγίσουμε το όνειρό μας. Λοιπόν, πώς καταφέρνουμε να πραγματοποιήσουμε επιτυχία πωλήσεων παρά αυτούς τους σκοτεινούς αριθμούς; Πρώτα απ 'όλα, είναι σημαντικό όχι μόνο να τυφλωνόμαστε από τους καταλόγους των bestseller. Αυτές οι λίστες μπεστ σέλερ έχουν πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα, αλλά δεν πρέπει πάντα να βρισκόμαστε στην κορυφή της λίστας με τους καλύτερους πωλητές για να μπορέσουμε να επιδείξουμε επιτυχία πωλήσεων. Επειδή οι λίστες μπεστ σέλερ προσφέρουν μόνο χώρο για έναν αμελητέο αριθμό συγγραφέων. Η συντριπτική πλειοψηφία των μυθιστοριογράφων είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη στην εγχώρια αγορά τους, τουλάχιστον στο εξωτερικό. Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, οι τοπικές αγορές και τα θέματα γίνονται όλο και πιο σημαντικά. Και εδώ εξειδικευμένα θέματα και τοπικές αναφορές κερδίζουν τη σημασία - αυτή ακριβώς είναι η ευκαιρία για άγνωστους συγγραφείς!

Υπάρχει λοιπόν μια μυστική φόρμουλα για ένα bestseller;

Δυστυχώς όχι! Αν κάποιος καθορίζει την επιτυχία ενός συγγραφέα, είναι οι αναγνώστες. Ένα βιβλίο που προσελκύει μεγάλο ακροατήριο, το οποίο δημιουργεί ένα σημείο σύνδεσης και χώρους ταυτοποίησης για πολύ διαφορετικούς αναγνώστες σε ένα σχετικό μικρόκοσμο, έχει τα φόντα ενός μπεστ σέλερ ή ακόμα και ενός μακροχρόνιου πωλητή.

Συνεπώς, εμείς οι συγγραφείς θα πρέπει να εξετάσουμε ποιον αναγνώστη θέλουμε να προσεγγίσουμε και πώς μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε επιτυχώς πριν και κατά τη διάρκεια της γραφής. Ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσουμε τους αναγνώστες μας για το βιβλίο μας είναι όταν η εργασία μας πληροί τα υψηλότερα πρότυπα όσον αφορά το περιεχόμενο. Εκτός από την επιδιόρθωση και την επεξεργασία, ένα τέλεια προετοιμασμένο κείμενο περιλαμβάνει επίσης μια επαγγελματική παρουσίαση. Επενδύστε στην επαγγελματική προετοιμασία του βιβλίου σας. Μόνο ένα συναρπαστικό και καλά προετοιμασμένο περιεχόμενο σε συνδυασμό με μια επαγγελματική και ελκυστική συσκευασία εξασφαλίζει ότι οι αναγνώστες ενδιαφέρονται για την εργασία σας, και το βιβλίο σας αναπτύσσει τη δυνατότητα bestseller.

 

Υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες επιτυχίας για ένα βιβλίο, και θα τους αναπτύξουμε παρακάτω.

 

1 Αυξήστε το δικό σας συναίσθημα για τον έξω κόσμο

 

Περπατήστε στον κόσμο με τα μάτια σας ανοιχτά. Καταγράψτε τις διαθέσεις και αναπτύξτε μια αίσθηση για το περιβάλλον σας. Καταγράψτε τις παρατηρήσεις και σχεδιάστε τους ανθρώπους γύρω σας. Ένας καλός συγγραφέας είναι πάντα ένας καλός παρατηρητής των συνανθρώπων του και του περιβάλλοντός του. Με αυτό τον τρόπο συλλέγετε υλικό για τα βιβλία σας και μπορείτε να αναπαραγάγετε αυθεντικά τις συναντήσεις, τα συναισθήματα και τις διαθέσεις με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν και άλλοι. Θα μάθετε επίσης με αυτές τις ασκήσεις των δακτύλων πώς μπορείτε να συσκευάσετε ιστορίες και συναισθήματα σε λέξεις και κείμενα. Αυτό θα σας βοηθήσει εάν θέλετε να πλέξτε ολόκληρες ιστορίες αργότερα.

 

Εν τω μεταξύ, οι αυτοεκδότες έχουν πολλές ευκαιρίες να μάθουν θέματα όπως ο σχεδιασμός βιβλίων, η δημοσίευση ή το μάρκετινγκ, αλλά και να ανταλλάξουν ιδέες με άλλους συγγραφείς και να οργανώσουν κοινές δραστηριότητες όπως αναγνώσεις. Η γνώση της αγοράς περιλαμβάνει επίσης τη γνώση από πού θα πάρετε τη σωστή υποστήριξη για τα δικά σας ελλείμματα.

 

2) θέματα και επιλογή του είδους

Η πιο σημαντική απόφαση για την επιτυχία του βιβλίου σας και το ερώτημα αν το βιβλίο σας μπορεί να γίνει μπεστ σέλερ είναι η επιλογή του είδους και του θέματος. Τίποτα δεν είναι πιο βαρετό για τους αναγνώστες από το να κρατάνε ένα βιβλίο, το περιεχόμενο του οποίου είναι το πιο δημοφιλές αντίγραφο ενός επιτυχημένου μυθιστορήματος και αφήνει χασμουρητό και πλήξη μετά από μερικές μόνο σελίδες. Ακόμη και αν τα μυθιστορήματα βαμπίρ ή το ερωτικό κύμα με το "Shades of Grey" προκάλεσαν αναταραχή, ένα αντίγραφο που μιμείται μόνο αντί να προσθέσει κάτι νέο, συνήθως έχει ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας. Ο στόχος είναι να σκοράρεις με πρωτότυπο περιεχόμενο ή να πάρεις ένα θέμα με επικαιρότητα. Το περιεχόμενο δεν πρέπει να είναι εναλλάξιμο. Το πιο ελπιδοφόρο είναι σίγουρα ένα αυτόνομο θέμα που δεν μιμείται προηγούμενα βιβλία, αλλά δημιουργεί έναν δικό του κόσμο. Ο τροχός δεν χρειάζεται να επαναπροσδιοριστεί εντελώς. Όλοι οι μεγάλοι συγγραφείς έχουν εμπνεύσει ο ένας τον άλλον. Είναι σημαντικό να διαμορφώσετε το μοντέλο ή ένα ήδη υπάρχον θέμα σε κάτι το διαφορετικό, να προσφέρετε στους αναγνώστες κάτι νέο και να τους εκπλήξετε.

 

Γίνετε δημιουργικοί. Φυσικά, θα πρέπει πάντα να παρακολουθείτε τους αναγνώστες σας, αλλά για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες τους, θα πρέπει να γράψετε το βιβλίο που θα ικανοποιεί και εσάς τους ίδιους. Υπάρχει ένα θέμα που δεν έχει εξαντληθεί πλήρως ή που πάντα σας ενδιαφέρει και θα μπορούσε επίσης να ενδιαφέρει άλλους αναγνώστες; Ξεκινήστε από εδώ και προσφέρετε στο άμεσο ακροατήριο σας το βιβλίο που δεν θα ήθελε να αφήσει από τα χέρια του. Κάντε ένα σχέδιο για την εύρεση του θέματος εκ των προτέρων και αναπτύξετε μια ιδέα βιβλίου που θα πείσει και άλλους.

 

 

3 )Δημιουργία πιστού αναγνωστικού κοινού - σειρά βιβλίων ως πρότυπο επιτυχίας

 

JK Rowling, Terry Pratchett ή George RR Martin - έχουν όλοι ένα κοινό παράγοντα επιτυχίας. Τα βιβλία τους δείχνουν ότι οι σειρές είναι καθοριστικές. Με την οικοδόμηση του πολύ μικρού τους χώρου, οι συγγραφείς αιχμαλωτίζουν τους αναγνώστες σε αρκετά βιβλία που ακολουθούν το ένα το άλλο σχετικά γρήγορα και προσφέρουν νέα βιβλία με αυξανόμενη τροφή για ανάγνωση. Συχνά τα επιμέρους κεφάλαια του βιβλίου περιέχουν τμήματα που ερεθίζουν την περιέργεια για τη συνέχεια. Ακολουθήστε αυτούς τους επιτυχημένους συγγραφείς και δημιουργήστε το θέμα σας σε αρκετά βιβλία. Αναπτύξτε τον δικό σας κόσμο, από τον οποίο οι αναγνώστες δύσκολα επιθυμούν να βγουν.

 

Ή ακόμα και ένα βήμα παραπέρα. Αφήστε τους αναγνώστες σας να συμμετέχουν στα μεμονωμένα βήματα της δημιουργίας ή της υλοποίησης βιβλίων. Σήμερα στα εξωτερικό υπάρχουν διάφοροι τρόποι εμπλοκής των αναγνωστών στη δουλειά σας, για παράδειγμα σε κοινωνικά δίκτυα ή πλατφόρμες συγγραφέων, και να τους ζητηθεί να συμμετάσχουν στη διαδικασία δημιουργίας κειμένου μέσω αλληλεπίδρασης. Για παράδειγμα, οι συγγραφείς αφήνουν τους αναγνώστες να καθορίσουν την πρόοδο της ιστορίας τους ή να ρωτήσουν τους αναγνώστες για το δικό τους σχέδιο κάλυψης, για παράδειγμα παρουσιάζοντάς τους με διάφορα σχέδια κάλυψης για επιλογή. Βάλτε νωρίς τους αναγνώστες σας στην βάρκα σας, ρωτήστε τους για το βιβλίο σας και δώστε τους μια εικόνα για το πώς το βιβλίο δημιουργήθηκε περίπου. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο δεσμεύετε τους αναγνώστες σας στο έργο βιβλίων σας από την αρχή. Μόλις ολοκληρωθεί η εργασία σας, μπορείτε, στην καλύτερη περίπτωση, να επιστρέψετε ήδη σε ένα καλά τοποθετημένο αναγνωστικό κοινό. Μια σημαντική προϋπόθεση για να γίνει το βιβλίο μπεστ σέλερ.

Σταματάμε σήμερα εδώ ( σεντόνι έγινε ) για να δώσουμε χρόνο στα μέλη να κάνουν τις παρατηρήσεις τους και τις σχετικές συζητήσεις και συνεχίζουμε αργότερα με τα υπόλοιπα σημεία.

 

 

Edited by Βασίλης
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν φίλε μου εκτός του ότι μου έδωσες κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες και σκέψεις το έκανες και την κατάλληλη στιγμή μιας και ετοιμάζομαι για τα πρώτα μου ασταθή βήματα στις εκδόσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν τελείωσα ακόμη, περίμενε να αναρτηθούν ΚΑΙ τα 10 σημεία. Σύντομα λέμε. Πάντως σου εύχομαι να πάνε όλα καλά με αυτό που ετοιμάζεις!

 

Link to comment
Share on other sites

  1. ) Oi κύριοι χαρακτήρες είναι το Άλφα και το Ωμέγα όλων των καλών ιστοριών

 

Προσπαθήστε να θυμηθείτε το περιεχόμενο βιβλίων που έχετε διαβάσει στο παρελθόν. Ποια βιβλία έχουν μείνει στο κεφάλι σας - και γιατί; Το πρώτο πράγμα που σίγουρα θα θυμάστε είναι οι συμπαθητικοί κύριοι χαρακτήρες ή ο αφηγηματικός τρόπος τον οποίον ίσως θα μπορούσατε να αναγνωρίσετε ιδιαίτερα καλά. Ή οι βασικές διατριβές, οι οποίες εκπροσωπούνταν σε ένα βιβλίο και πιθανόν να επηρέασαν την μετέπειτα συγγραφική σας πορεία. Καλό αυτό. Κάτι καλό υπήρχε λοιπόν σ' αυτά τα βιβλία που σας έκαναν να τα θυμάστε. Χρησιμοποιήστε το!

 

Είναι θεμελιώδους σημασίας για την επιτυχία του βιβλίου, το έργο σας να κερδίζει όσο το δυνατόν περισσότερους αναγνώστες. Χαρακτήρες που είναι πολύπλευροι και βαθιά επιστρωμένοι είναι υπεύθυνοι για αυτό. Κάθε αναγνώστης πρέπει να ταυτίζεται με άλλες πτυχές αυτών των χαρακτήρων και να μαθαίνει κάτι από τις πράξεις τους. Μόνο εάν οι κύριοι χαρακτήρες πείθουν πραγματικά, εάν είναι αυθεντικοί και προσφέρουν πολύ χώρο για προβολές, έχει ένα βιβλίο μια ευκαιρία για επιτυχία.

 

  1. Κεντρική σύγκρουση

     

Εκτός από τους πειστικούς χαρακτήρες ή τις καλές διατριβές, μια κεντρική σύγκρουση είναι κρίσιμη. Η σύγκρουση επηρεάζει την εξέλιξη του ιστορικού. Χτίζει την ένταση και οι ενέργειες και τα γεγονότα στην ιστορία οδηγούνται από αυτό και κερδίζουν το δικό τους δυναμισμό, κρατώντας τους αναγνώστες σε αγωνία, γιατί θέλουν οπωσδήποτε να μάθουν πώς εξελίσσεται ή εξαλείφεται η σύγκρουση. Η σύγκρουση συνήθως αναπτύσσεται όταν συγκρούονται διαφορετικοί χαρακτήρες, συμφέροντα ή αξίες. Συχνά η προσπάθεια ή οι στόχοι ενός πρωταγωνιστή αντιτίθενται σε έναν ανταγωνιστή, δηλαδή στον κεντρικό αντίπαλο. Ή ο πρωταγωνιστής πρέπει να αντιμετωπίσει άμεσα γεγονότα ή σκληρά χτυπήματα της μοίρας. Τα πραγματικά γεγονότα ζωντανεύουν από αυτή τη σύγκρουση. Αυτή η κεντρική σύγκρουση ή διάφορα επίπεδα σύγκρουσης θα πρέπει να υπαινίσσονται νωρίς στην ιστορία σας και να ωθήσουν τους αναγνώστες να γυρίσουν τις σελίδες του βιβλίου μία προς μία. Η σύγκρουση είναι σημαντική για μεγάλο αριθμό αναγνωστών. Την περιμένουν και θα πρέπει να είναι σε θέση να την εντοπίσουν.

 

6 )Δημιουργήστε την περιέργεια - προκαλέστε τους αναγνώστες σας!

 

Η περιέργειά μας και η προσοχή αρχικά ξυπνούν όταν συμβαίνει κάτι ασυνήθιστο, εκπληκτικό, συγκλονιστικό ή θεαματικό. Μην κουράσετε τους αναγνώστες σας. Οι αναγνώστες θέλουν να εκπλαγούν. Επομένως, μην ξεχάσετε να υπονοείτε νωρίς σε ένα ασυνήθιστο περιστατικό που θα εμφανιστεί στο βιβλίο. Προσθέστε αυτές τις περιγραφές στο κείμενό σας ξανά και ξανά, για να κρατήσετε τον αναγνώστη σε αναμονή και να ξυπνήσετε ξανά και ξανά την προσοχή του. Προκαλέστε ερεθισμό στους αναγνώστες σας! Αλλά να είστε προσεκτικοί: Όποιος υπονοεί κάτι και δημιουργεί ερωτήσεις στο μυαλό του αναγνώστη, θα πρέπει επίσης να βεβαιωθεί ότι αυτές οι προσδοκίες θα ικανοποιηθούν αργότερα, ότι θα επιλυθούν σταδιακά ή με ένα μεγάλο μπάμ! Τίποτα δεν απογοητεύει τους αναγνώστες περισσότερο από το να περιμένουν μια σύγκρουση που δεν θα συμβεί ποτέ. Τα παρακάτω ισχύουν και για βιβλία μη φαντασίας: αν η διατριβή έχει συνταχθεί στην αρχή, είναι απαραίτητο να εξηγηθεί και να τεκμηριωθεί σταδιακά. Ένας συγγραφέας ο οποίος αρχικά υπόσχεται όλες τις διατριβές και εξηγήσεις, αλλά δεν τις πραγματοποιεί στο βιβλίο του, θα αντιμετωπίσει απροθυμία και, στη χειρότερη περίπτωση, κακές κριτικές. Έτσι, θυμηθείτε να ελέγξετε ξανά το δικό σας κείμενο για τυχόν ξεχασμένες υποσχέσεις ή προσδοκίες των αναγνωστών για να τις διορθώσετε εάν είναι απαραίτητο.

 

7) Οπτικά το βιβλίο πρέπει να ξεχωρίζει από τη μάζα - η συσκευασία είναι επίσης σημαντική

Μια επαγγελματική παρουσίαση αποτελεί μέρος ενός πειστικού περιεχομένου. Αν και το περιεχόμενο ενός βιβλίου είναι φυσικά σημαντικό, η πρώτη εντύπωση μετράει κατά την επιλογή ενός βιβλίου. Αν ένα βιβλίο δεν είναι σχεδιασμένο επαγγελματικά και ελκυστικά, ο πιθανός αναγνώστης μπορεί να μην ενδιαφέρεται για το βιβλίο πόσο μάλλον και να το αγοράσει. Μπορείτε να πείσετε τους αναγνώστες με ένα ελκυστικό εξώφυλλο και μια δελεαστική σύντομη περιγραφή. Ρίξτε μια ματιά στα βιβλιοπωλεία για να μάθετε ποια εξώφυλλα καλύπτουν τις προτιμήσεις σας, ρίξτε μια ματιά στα σχέδια των βιβλίων στις λίστες των bestseller και στα σχετικά blogs και κοινότητες ανάγνωσης . Θυμηθείτε: Ένα ελκυστικό εξώφυλλο, με μια εικόνα που τραβάει την προσοχή είναι το καλύτερο δέλεαρ για τους πιθανούς αναγνώστες σας. Έτσι, όταν δημιουργείτε το εξώφυλλο του βιβλίου σας, κάντε στον εαυτό σας την ερώτηση: Θα με κάλυπτε αυτό το εξώφυλλο; Το περιεχόμενο δίνει ό, τι υπόσχεται ο φάκελος; Θα σας έκανε το Coverdesign περίεργο και θα σας δελεάσει να αγοράσετε το βιβλίο;

 

 

8) Δικτύωση: αλληλεπίδραση με τους αναγνώστες

Πριν και κατά τη διάρκεια της δημοσίευσης

Η επικοινωνία με το κοινό σας, τον Τύπο και τους bloggers είναι εξίσου σημαντική με την πραγματική δημιουργία κειμένου. Δημιουργήστε ένα δίκτυο πριν δημοσιεύσετε. Αφήστε τους αναγνώστες σας να μάθουν για το βιβλίο σας σε πρώιμο στάδιο. Δημιουργήστε έναν κύκλο αναγνωστών όπου παρέχετε τακτικά πληροφορίες σχετικά με τα έργα σας. Αλληλεπίδραση με τους αναγνώστες σας. Απαντήστε σε ερωτήσεις σχετικά με το βιβλίο ή το γράψιμο. Εμπνεύστε τους αναγνώστες σας με πληροφορίες ή ενέργειες.

 

Πλατφόρμες όπως κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ή λογοτεχνικές κοινότητες αποτελούν σημαντικό εργαλείο για τους συγγραφείς να έρχονται σε επαφή με άλλους συγγραφείς ή αναγνώστες και να έχουν το δικό τους βιβλίο σε συνομιλία. Είναι σημαντικό, ωστόσο, να προχωρήσουμε με έναν δομημένο τρόπο, ώστε να μην έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες που προσφέρουν αυτά τα μέσα για να προβάλουν τα δικά τους έργα , και προβάλλοντας και το δικό σας έργο να έρθετε σε άμεση επαφή με τους αναγνώστες, να δικτυωθείτε με άλλους συγγραφείς και στην καλύτερη, να έχετε και το κοινό για τη διαφήμιση του βιβλίου σας .

 

Μετά τη δημοσίευση

 

Φροντίζετε το ήδη εγκατεστημένο σας δίκτυο για να γράψετε κριτικές για το βιβλίο σας. Δημιουργώντας τη δική σας ψηφιακή βιβλιοθήκη, έχετε επίσης επαφές με άλλα μέλη της κοινότητας. Όσο περισσότερο αξιολογείτε ενεργά ή συστήνετε άλλα βιβλία, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να προσελκύσετε την προσοχή στο δικό σας βιβλίο. Ταυτόχρονα, μπορείτε να δημιουργήσετε κίνητρα για την αγορά βιβλίων, για παράδειγμα μέσω στοχοθετημένων εκστρατειών όπως διαγωνισμοί, εορτασμοί κλπ.

 

 

9) Ανάλυση ομάδας στόχων

 

Το μάρκετινγκ για τα βιβλία μπορεί να είναι επιτυχημένο μόνο αν απευθύνει έκκληση προς τη σωστή πελατεία. Ως αποτέλεσμα, μια καλά μελετημένη μέθοδος διαφήμισης για ένα φανταστικό μυθιστόρημα δεν θα μπορούσε να παρουσιαστεί αποτελεσματικά εάν παρουσιαστεί σε ένα ακροατήριο που προτιμά τη μη-φαντασία. Προκειμένου να προωθηθεί το βιβλίο με βιώσιμο τρόπο, θα πρέπει να μάθετε εκ των προτέρων ποιοι αναγνώστες θα ενδιαφερθούν για το έργο σας και στη συνέχεια να συντονιστείτε ειδικά με αυτή την ομάδα ανθρώπων. Αυτό εγγυάται υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας.

10)Συμμετοχή σε διαγωνισμούς

 

Η οργάνωση της διαφήμισης για νέες κυκλοφορίες βιβλίων μπορεί μερικές φορές να είναι επιτυχής με μη συμβατικό τρόπο, δηλαδή με συμμετοχή σε διάφορους διαγωνισμούς λογοτεχνίας δωρεάν. Προσφέρουν στον δημιουργό την ευκαιρία να λάβει δωρεάν μέρος και να τον βοηθήσει να επιτύχει το βέλτιστο μάρκετινγκ αν καταφέρει τις πρώτες θέσεις. Με την εισαγωγή του μυθιστορήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα, περισσότεροι αναγνώστες θα παρατηρήσουν και ενδιαφέρονται για το νέο συγγραφέα. Οι διαγωνισμοί αυτοί χρησιμοποιούνται συχνά από εκδότες που ψάχνουν για νέους συγγραφείς.

 

Αυτά! Γνωρίζω πως πολλές φορές δεν είναι δυνατόν να καλύψει κανείς και τα 10 σημεία, αλλά όσο περισσότερα καλύψει, τόσο το καλύτερο

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..