Φάντασμα Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 (edited) Ένας άντρας έχει την δυνατότητα μετά τον πρόωρο θάνατό του να κάνει upload την συνείδηση του σε έναν εικονικό κόσμο. Καθώς συνηθίζει τη νέα του ζωή και γίνεται φίλος με τον άγγελό του (πραγματικός χειριστής έξω από τον εικονικό κόσμο) προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με το θάνατό του. Ηθοποιοί: Robbie Amell, Andy Allo, Allegra Edwards, Zainab Johnson Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την σειρά στο IMDb. Edited September 24, 2023 by Ghost Αφαιρέθηκε το poll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted July 15, 2020 Author Share Posted July 15, 2020 Την συγκεκριμένη sci-fi σειρά την παρακολούθησα ευχάριστα. Καλές ερμηνείες, ικανοποιητικά ειδικά εφέ, χιούμορ, συναίσθημα έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που -συνήθως- κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted February 24, 2022 Author Share Posted February 24, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted September 24, 2023 Author Share Posted September 24, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.