Φάντασμα Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 (edited) Ένας κυνηγός βαμπίρ αγωνίζεται να σώσει μια πόλη που πολιορκείται από έναν στρατό τεράτων που καθοδηγούνται από τον κόμη Δράκουλα. Εμπνευσμένο από την κλασική σειρά βιντεοπαιχνιδιών. Ηθοποιοί: Richard Armitage, James Callis, Alejandra Reynoso, Theo James Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την σειρά στο IMDb. Edited August 11, 2022 by Ghost Ενημερώθηκαν οι πληροφορίες για την σειρά και προστέθηκε poll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted October 24, 2020 Management Share Posted October 24, 2020 Τις 2 πρώτες seasons που έχω δει, πολύ καλές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted May 13, 2021 Author Share Posted May 13, 2021 Ξεκίνησε η 4η σεζόν. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted May 16, 2021 Author Share Posted May 16, 2021 Η συγκεκριμένη σειρά είναι πολύ καλή. Έχει ωραίο Animation, σχεδιασμό χαρακτήρων, voice Acting και επικές σκηνές μάχης. Σκοτεινή ιστορία με βαμπίρ, πλάσματα της νύκτας (τέρατα) που ποικίλουν σε μέγεθος, δαίμονες και ανθρώπους. Είναι αρκετά βίαιη και αιματηρή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Υπέροχη η τέταρτη σαιζόν, όπως όλη η σειρά άλλωστε. Animation, χαρακτήρες, δράση, όλα τέλεια. Ανεπιφύλακτα προτεινόμενη! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.