Alexz Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Πιστεύετε ότι ο κόσμος αγοράζει περισσότερο βιβλία τώρα με τον covid ή θα καθίσει στα αυγά του αποταμιεύοντας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Εκείνοι που διαβάζουν δεν θα το κόψουν και πολλοί μπορεί να το αποφασίσουν όντας κλεισμένοι μέσα (πόση πια τηλεόραση να δει κανείς;) και δεδομένου ότι τα ψηφιακά βιβλία είναι πιο φθηνά πιστεύω ότι θα βοηθήσει η κατάσταση αν όχι να αυξηθεί η κίνηση να μην υποστεί μεγάλη πτώση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted December 4, 2020 Author Share Posted December 4, 2020 1 hour ago, WILLIAM said: Εκείνοι που διαβάζουν δεν θα το κόψουν και πολλοί μπορεί να το αποφασίσουν όντας κλεισμένοι μέσα (πόση πια τηλεόραση να δει κανείς;) και δεδομένου ότι τα ψηφιακά βιβλία είναι πιο φθηνά πιστεύω ότι θα βοηθήσει η κατάσταση αν όχι να αυξηθεί η κίνηση να μην υποστεί μεγάλη πτώση. Να πω την αλήθεια τα βιβλία των indies είναι πιο φθηνά, διότι τα επώνυμα είναι το ίδιο και ακριβότερα πολλές φορές. Δλδ για 1-2 ευρώ προτιμώ να το παρω σε χαρτί. Πάντως ελληνικά βιβλία δύσκολο να καθίσω να τα διαβάσω σε pdf που τα βγάζουν συνήθως. Λες και το epub είναι καταραμμένο, για αυτό και δεν τα διαβάζω στο τέλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.