KKal Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 Καλησπέρα, Βρίσκομαι στην συγγραφή του πρώτου μου βιβλίου και ένα από τα θέματα που με απασχολούν είναι η χρήση των προσώπων. Ο αφηγητής μου μιλάει σςε τρίτο πρόσωπο αρχικά και παραθέτει κάποια κομμάτια που είναι γραμμένα σε α' πληθυντικό. Κατά πόσον αυτό είναι δόκιμο? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted December 9, 2020 Share Posted December 9, 2020 Αυτό εξαρτάται από πολλά πράγματα. Το πλέον βασικό. Ο αφηγητής ποιος είναι; 'Είναι πρόσωπο της ιστορίας και τι θυμάται; Τη ζει τώρα; Αν θυμάται ας πούμε γεγονότα που έζησε ή διαβάζει ένα ημερολόγιο ή μια αφήγηση δεν είναι πρόβλημα ο πρώτος πληθυντικός. Αλλά αν χρησιμοποιείς έναν αφηγητή που δεν είναι στο πλαίσιο της ιστορίας δεν ταιριάζει. Θες να μας πεις λίγα πράγματα για την ιστορία; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estel Posted February 12, 2021 Share Posted February 12, 2021 Όπως είπε ο WILLIAM εξαρτάται από πολλά πράγματα. Αν μου επιτρέψεις μια συμβουλή ωστόσο, το α' πληθυντικό πρόσωπο πολλές φορές έχει ένα δασκαλίστικο τόνο που μπορεί να χαλάσει τη ροή της αφήγησης. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αλλά περιορισμένα και προσεχτικά ώστε να μην ακούγεται σαν να κάνει διάλεξη ο αφηγητής. (Γενικά το λέω αυτό, όχι σε σχέση με το κείμενό σου.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.