Steel Guardian Posted February 2, 2021 Share Posted February 2, 2021 Μιας και ήδη παράτησα βιβλίο για φέτος είπα να ανοίξω εγώ το thread. 1. Corsarios de Levante/Κουρσάροι της Ανατολής - Arturo Perez-Reverte (Εκδόσεις Πατάκη): Το παράτησα στη σελίδα 166/352. Είναι ένα βιβλίο της σειράς ιστορικών μυθιστορημάτων με πρωταγωνιστή τον λοχαγό Αlatriste. Πέρσι διάβασα το προηγούμενο βιβλίο της σειράς και μου άρεσε αρκετά, αλλά αυτό εδώ το βαρέθηκα μέχρι αηδίας. Μέχρι περίπου τη μέση που διάβασα δεν γίνεται σχεδόν τίποτα και το μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου ήταν μια ακατάσχετη παράθεση ιστορικών πληροφοριών, που ναι μεν ήταν (ως επί το πλείστον) ενδιαφέρουσες, αλλά πραγματικά γαμούσαν την όποια ροή είχε η σχεδόν ανύπαρκτη πλοκή και δεν έπαιζαν και κάποιο ρόλο πέραν του να κάνει επίδειξη ο συγγραφέας. Νομίζω ότι θα τον αποφεύγω από εδώ και πέρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steel Guardian Posted May 13, 2021 Author Share Posted May 13, 2021 2. The Third Policeman/Ο Τρίτος Αστυφύλακας - Flann O'Brien (Εκδόσεις Αλεξάνδρεια): Διάβασα 100/298 σελίδες. Πολύ παράξενο βιβλίο. Πάρα πολύ. Σίγουρα δεν είναι κακό (ίσα, ίσα είναι καλογραμμένο και έχει αρκετή πλάκα) και παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον, αλλά έχει ελάχιστη συνοχή και δεν ήμουν σε θέση να το διαβάσω τώρα και να το καταλάβω όσο θα ήθελα. Ένα ακόμα μεγάλο αρνητικό ο βιασμός που είχε ρίξει ο μεταφραστής (που κατά τ' άλλα φαίνεται να έχει κάνει καλή δουλειά) στα περισσότερα ονόμανατα, π.χ. τα Mothers, Divney, Pluck και MacCruiskeen μεταφράζονται αντίστοιχα ως Μαδέρης, Ντίβενης, Πλάκας και Μακρουίσκης. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον το ξαναπροσπαθήσω, αλλά δεν ξέρω σίγουρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steel Guardian Posted September 10, 2021 Author Share Posted September 10, 2021 3. The Throne of Bones - Brian McNaughton (Εκδόσεις Wildside Press): Το παράτησα στις 170/288. Το βαρέθηκα τρομερά πολύ. Δεν μου άρεσε καθόλου η γραφή. Είναι αρκετά πλούσια ως προς το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται, αλλά μου φάνηκε τελείως άψυχη, άνευρη και σχεδόν πλήρως στερούμενη συναισθημάτων. Κρίμα γιατί η, εξαιρετικά ζοφερή, θεματολογία των ιστοριών, καθώς και οι υποθέσεις αυτές καθεαυτές παρουσίαζαν έντονο ενδιαφέρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.