catherine7696 Posted February 2, 2021 Share Posted February 2, 2021 Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Κατερίνα και πρόσφατα έστειλα ένα παιδικό βιβλίο σε έναν εκδοτικό οίκο με σκοπό την έκδοση. Το βιβλίο πρόκειται για μία ιστορία 800 λέξεων με περίπου 10 εικονογραφήσεις. Ωστόσο, αυτό που με προβλημάτισε ήταν ότι μου ζήτησαν 980€ (20% επί του συνολικού ποσού που θα στοιχίσει η έκδοση) για να ξεκινήσει η διαδικασία και ότι στο ποσό αυτό αντιστοιχούν 60 αντίτυπα. Όταν δε τους ρώτησα πόσο θα κοστολογηθεί το βιβλίο μου για πώληση, μου είπαν ότι θα πωλείται στα 10€. Παιδιά, τα μαθηματικά δε βγαίνουν και ανησυχώ. Δεν έχω κάνει ακόμα καμία συμφωνία. Θα πάω σε δικηγόρο μεθαύριο αλλά μέχρι τότε θα με έχει φάει η αγωνία για το τι να κάνω τελικά. Μου φαίνεται υπερβολικό το ποσό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 Καλώς όρισες Κατερίνα. Μου φαίνεται και μένα κάπως τσιμπημένο αλλά δεν ξέρω μήπως η εικονογράφηση ανεβάζει τόσο πολύ το κόστος. Θα συμβούλευα να πας και αλλού. Σε όσους περισσότερους μπορείς, να δεις τι θα σου πουν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.