Alexz Posted February 23, 2021 Share Posted February 23, 2021 Τις προάλλες έβαλα μια αγγελία σε ένα subreddit με YA Writers, στην οποία ζητούσα χειρόγραφα από συγγραφείς που έχου γράψει το μυθιστόρημα τους ως ένα σημείο, αλλά δεν μπορούσαν να το τελειώσουν. Αποφάσισα να συνεργαστώ με έναν τελικά, ο οποίος έχει γράψει ένα supernatural thriller, αλλά το άφησε στη μέση διότι δεν ήξερε πως να το τελειώσει, μιας και δεν έχει τελειώσει ποτέ του ιστορία. Το μυθιστόρημα έχει διάφορα προβλήματα, τα οποία έχω σκεφτεί πως θα τα λύσω, το κύριο δίλημμα μου είναι το παρακάτω: οι πρώτες 15.000 λέξεις (50 σελίδες) είναι ουσιαστικά infodumping. Οι πρωταγωνιστές κερδίζουν έναν διαγωνισμό, πάνε για κάμπινγκ, εκεί εμφανίζεται ένας δαίμονας και αρχίζει να τους μακελεύει (συνοπτικά). Στις πρώτες 15.000 λέξεις ο συγγραφέας εγκαθιστά τους χαρακτήρες, τις προσωπικότητες τους, πως γνωρίζονται, κ.λπ., καθώς και το ταξίδι στο δάσος. Σκέφτηκα: Να αφαιρέσω τις 15.000 λέξεις και να ξεκινήσω media res, εκεί που σκοτώνει μία από την ομάδα και έπειτα να το συνεχίσω. Να βάλω κάποιο περιστατικό στην αρχή σαν προπομπός για το τι θα ακολουθήσει και συγκεκριμένα τον δαίμονα να σκοτώνει μία άλλη παρέα, έπειτα να ξεκινάει η ιστορία με τους νεαρούς που κερδίζουν το ταξίδι. Έτσι κερδίζω / κρατάω τις περισσότερες από τις 15.000 λέξεις. Αναφορικά με την δεύτερη περίπτωση, πως σας φαίνεται; Έχετε να προτείνετε παραδείγμα από άλλα βιβλία που γίνεται κάτι τέτοιο; Σημείωση: Το "πρόβλημα" μου είναι ότι αν βάλω αυτόν τον "μηχανισμό," δεν θα είναι σχετιζόμενος άμεσα με τους πρωταγωνιστές. Το έχω ξανακάνει αυτό, αλλά στο επόμενο κεφάλαιο (μετά από 1500 λέξεις) ξεκινάνε οι χαρακτήρες. Εδώ θα είναι 15.000 λέξεις. Υ.Γ. Θέλω να αποφύγω "φθηνούς" μηχανισμούς με όνειρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted February 23, 2021 Share Posted February 23, 2021 Μια σκέψη είναι να ξεκινήσεις με τον πρώτο φόνο και μετά να πας πίσω και να εξηγήσεις το πως βρέθηκαν εκεί και τις σχέσεις τους Εναλλακτικά μπορείς να το δώσεις αυτό προχωρώντας με την ιστορία στα πρώτα της βήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 Να σου πω την αλήθεια με εκνευρίζουν τα μπρος πίσω, για αυτό δεν το έβαλα καν ως εναλλακτική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted February 24, 2021 Share Posted February 24, 2021 Τότε ξεκίνα με τη δράση και ενσωμάτωσε αυτά που πρέπει να ξέρει ο αναγνώστης στην άμεση συνέχεια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estel Posted February 24, 2021 Share Posted February 24, 2021 Πάντως εμένα αυτό μου ακούγεται σαν horror, όχι supernatural thriller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 @Estel δεν πεθαίνουν όλοι 😛 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estel Posted February 24, 2021 Share Posted February 24, 2021 Ούτε στο χόρρορ πεθαίνουν όλοι 😛 Το supernatural thriller μπορεί να έχει στοιχεία χόρρορ μεν, εστιάζει σχεδόν πάντα σε έναν πρωταγωνιστή δε, που είτε βρίσκεται στο κέντρο του εναρκτήριου υπερφυσικού συμβάντος είτε το ερευνά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted February 24, 2021 Author Share Posted February 24, 2021 (edited) μεταφορικά το εννούσα. Το θέμα είναι ότι δεν έχει ολέθρια κατάληξη η ιστορία για τους /τον πρωταγωνιστή. Η ιστορία περισσότερο βασίζεται σε τεχνάσματα που δημιουργούν σασπένς, οπότε εμένα μου κάνει θρίλερ. Edited February 24, 2021 by Alexz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.