Ιρμάντα Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 (edited) Εικόνα; Αλήθεια τι θα λέγατε πως είναι; Horror ή fantasy; Ε.Φ. λίγο δύσκολο...χμ.... Α, ναι. Η Εικόνα. Spoiler Κατά τα λοιπά: Διασταυρώνετε πολεμικές πένες με κοσμιότητα (καλά, δεν είναι και απαραίτητη η κοσμιότητα) Γράφετε από τούδε έως και Σάββατο 12/02/2022 Λέξεις όσες θέλετε, αλλά από 500 και πάνω Ψηφίζουμε για μία εβδομάδα μετά, έως και Κυριακή 20/02/2022. Άντε και καλές εμπνεύσεις! Edited February 19, 2022 by Ιρμάντα Προστέθηκε το Poll. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 Πάω για fantasy, άντε να δούμε τι θα βγει! Μπράβο για την επιλογή εικόνας @Ιρμάντα, έχουμε μήπως την πηγή; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 2, 2022 Author Share Posted February 2, 2022 10 minutes ago, EmberRoar said: Πάω για fantasy, άντε να δούμε τι θα βγει! Μπράβο για την επιλογή εικόνας @Ιρμάντα, έχουμε μήπως την πηγή; Shady Traveler by lie setiawan. Έχει πολύ ωραία δουλειά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 Ευχαριστώ πολύ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 Μια διευκρίνηση. Η εικόνα μπορεί να είναι μια σκηνή του διηγήματος ή πρέπει να είναι το κεντρικό θέμα; Πως το χειριζόμαστε ακριβώς; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 3, 2022 Author Share Posted February 3, 2022 5 hours ago, gismofbi said: Μια διευκρίνηση. Η εικόνα μπορεί να είναι μια σκηνή του διηγήματος ή πρέπει να είναι το κεντρικό θέμα; Πως το χειριζόμαστε ακριβώς; Οτιδήποτε θέλετε, αρκεί η εικόνα να ταιριάζει. Να έχει λειτουργικό λόγο ύπαρξης μέσα στην ιστορία. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted February 9, 2022 Share Posted February 9, 2022 Ορίστε η συμμετοχή μου για το παιχνίδι. Ομολογώ πως ενώ φαινομενικά ήταν μια εύκολη εικόνα, στην πράξη με δυσκόλεψε. Πολύ. Ελπίζω η ιστορία μου να διαβάζεται. Πρώτη φορά καταπιάνομαι με τέτοιο θέμα. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted February 10, 2022 Share Posted February 10, 2022 Όμορφα, όμορφα. Η δικιά μου έρχεται το Σάββατο, μιας και θέλει αρκετό στρώσιμο ακόμη. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Featured Comment EmberRoar Posted February 12, 2022 Featured Comment Share Posted February 12, 2022 Λίγο πριν την γραμμή του τερματισμού, κάθιδρος: Σιωποκτήμων Καλή ανάγνωση! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 19, 2022 Author Share Posted February 19, 2022 Έχω ψηφίσει. Υπέροχες ιστορίες και οι δύο! Έρχονται άμεσα και τα σχόλια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 19, 2022 Author Share Posted February 19, 2022 Βλέπω όμως ότι δεν έχετε ψηφίσει ούτε οι συμμετέχοντες. @EmberRoar@gismofbiνα δώσω περιθώριο μέχρι αύριο; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted February 19, 2022 Share Posted February 19, 2022 (edited) Από τους κανονισμούς, ψηφίζουμε όταν οι συμμετέχοντες είμαστε πάνω από δύο. Ουσιαστικά ανταλλάζουμε ψήφους. Edited February 19, 2022 by EmberRoar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 19, 2022 Author Share Posted February 19, 2022 Ναι το ξέρω. Επειδή όμως είναι λίγοι όσοι ψήφισαν. Πάντως εγώ έδωσα ακόμη μια μέρα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmberRoar Posted February 20, 2022 Share Posted February 20, 2022 Συμφωνώ, κρίμα που δεν έπαιξαν και άλλοι μαζί μας. Θα είμαι μέσα και για το επόμενο, όταν με το καλό μαζευτούν και άλλοι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted February 20, 2022 Share Posted February 20, 2022 Καλησπέρα! Αν μπορείτε να περιμένετε ακόμα μια μέρα και θα προσπαθήσω να ψηφίσω και εγώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted February 21, 2022 Author Share Posted February 21, 2022 2 hours ago, Elli Sketo said: Καλησπέρα! Αν μπορείτε να περιμένετε ακόμα μια μέρα και θα προσπαθήσω να ψηφίσω και εγώ! Εννοείται πως ναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted February 22, 2022 Share Posted February 22, 2022 Καλημέρα! Πλιζ περιμένετε με μέχρι και αύριο, δεν προλαβαίνω. Συγγνώμη που σας καθυστερώ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli Sketo Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 (edited) Εδώ είμαι, έχω προλάβει να διαβάσω τον Νίκο μόνο. Αύριο έχω ρεπό και θα έχω αρκετό χρόνο για να διαβάσω και το διήγημα και του Κοσμά και να αφήσω comments. Δεν ξέρω αν θέλετε να με περιμένετε άλλο (νιώθω ότι έχω καταλήξει γραφική αλλά τι να κάνω, το είδα τελευταία στιγμή) οπότε κάντε ό,τι καταλαβαίνετε. Εγώ πάντως μία φορά θα σας σχολιάσω. Edited February 24, 2022 by Elli Sketo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 Εγώ πάντως θα ήθελα να διαβάσω τα σχόλια σου. Είναι πάντα εύστοχα και εις βάθος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by EmberRoar,
Νικήτρια ιστορία στο Εικόνα κι επί τόπου #18
Recommended by Φάντασμα
2 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.