Βάρδος Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Πώς κάνετε τους χαρακτήρες σας να φαίνονται ζωντανοί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Illidan Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Κυρίως μέσω του χιούμορ. Κάποιος πρέπει να έχει ζωντάνια για να μπορεί να αστειευτεί! Κατά τα άλλα, χρησιμοποιώ τις προτιμήσεις ή τις συνήθειές τους, οι οποίες είναι αρκετά κοινές κάποιες φορές (πχ ο νάνος που σκαλίζει τη μύτη του) ούτως ώστε να φαίνονται πιο ανθρώπινοι. Βέβαια, κάτι τέτοιο είναι πιο δύσκολο σε κάποιες φυλές, αλλά συνήθως τα καταφέρνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Κυρίως μέσω των μειονεκτημάτων τους και των συνηθειών τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deodonus Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 (edited) Μέσω της Ιστορίας τους (πώς λέμε "η ιστορία της ζωής μου"....) Βασικά, αυτό δεν τους κάνει και τόσο ζωντανούς, μάλλον το αντίθετο μερικές φορές (τους κάνει λίγο "μνημιακούς") αλλά ούτως η άλλως έχω μια τάση να ηρωποιώ τους πάντες στις Ιστορίες μου. Edited May 25, 2005 by Deodonus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted May 25, 2005 Management Share Posted May 25, 2005 Με τα πάθη, τις συγκινήσεις και τα συναισθήματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Παρουσιάζοντας (όταν το σηκώνει η περίσταση) τα συναισθήματα και τις απόκρυφες σκέψεις τους σε βαθειά τομή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted May 25, 2005 Author Share Posted May 25, 2005 Φανταστείτε, τώρα, αν κάποιος συνδύαζε όλα αυτά που είπατε. Για μένα, θα ήταν μια σχεδόν πλήρη λίστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteppenWolf Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Επίσης το να χρησιμοποιείς πρώτο πρόσωπο στην αφήγηση κάνει τον χαρακτήρα να φένεται πιο πραγματικός. Βέβαια αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Αλήθεια, για να βγω κι εγώ λίγο εκτός θέματος, σε τι πρόσωπο γράφετε συνήθως; Επίσης νομίζετε πως είναι λάθος η συχνή εναλλαγή "οπτικής γωνίας"; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Αφηγητής αλλά όχι παντογνώστης. Έτσι δημιουργείται περισσότερο σασπένς (όλα τα αστυνομικά διηγήματα μέσα από τα μάτια του ήρωα είναι γραμμένα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.