Μαρία Κάπα Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 Είναι δυνατόν να εκδόσεις από Ελλάδα ebook στο Google Store; Πως γίνεται να πουλάνε βιβλια εκεί μεγάλοι Ελληνικοί εκδοτικοί; Η χώρα μας μπορεί μόνο να αγοράσει αλλά ότι να πουλήσει. Μπορούν όμως χώρες όπως το Μεξικό. Ενδιαφέρομαι να εκδοσω εκεί ως ιδιώτης και να μην ασχοληθώ με τους εγχώριους εκδοτικούς οίκους. Είναι αυτό δυνατό; Με ποιο τρόπο; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 Καλώς όρισες στο φόρουμ! Ελπίζω να σου απαντήσει κάποιο μέλος με περισσότερες γνώσεις στο συγκεκριμένο ζήτημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Αν η Ελλάδα δεν μπορεί αλλά το Μεξικό μπορεί, θα πρέπει να είναι θέμα κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρία Κάπα Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 William σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Αλλά δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Ιταλία, Γαλλία, και άλλες χώρες δεν έχουν καμία αναστολή, και αυτή η εξαίρεση στην Ελλάδα νομίζω έγινε εν καιρό κρίσης. Με προβληματίζει όμως ότι υπάρχουν μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι που έχουν βιβλία στο store. Πως το καταφέρνουν; Δες στο screenshot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted March 29, 2022 Share Posted March 29, 2022 Τα αστεράκια τι σημαίνουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρία Κάπα Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να εκδόσεις On 3/29/2022 at 11:47 PM, WILLIAM said: Τα αστεράκια τι σημαίνουν; Δημιουργία πωλητών, και λογαριασμών πωλητών σε τράπεζες της Ελλάδος. Μόνο να αγοράζουμε βιβλία μπορούμε (σημειωτέον ότι στο παρελθόν δεν υπήρχε πρόβλημα). Πώς όμως παρακάμπτεται το πρόβλημα αυτό από μεγάλους εκδοτικούς οίκους από την Ελλάδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Αν είναι θέμα τραπεζικού συστήματος το παρακάμπτουν με ξένες τράπεζες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estel Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 (edited) Νομίζω πως αυτό συμβαίνει λόγω γλώσσας. Αν το Google δεν έχει προσωπικό να ελέγξει την ποιότητα του βιβλίου επειδή δεν έχει παρουσία ως εταιρεία στην συγκεκριμένη χώρα, δεν μπορεί να δεχτεί βιβλία σε αυτή τη γλώσσα. Το ίδιο συμβαίνει και με το Amazon. Οι εκδότες έχουν άλλη σχέση με το Google, θεωρούνται select partners. Σημείωση πως το δεύτερο αστεράκι δεν αναφέρεται σε τράπεζες αλλά σε ειδικούς κωδικούς που δίνει το google για να πουλάς βιβλία με έκπτωση. Edit: Μάλλον μπερδεύτηκα με αστεράκια και κόκκινα χ. Δεν είμαι σίγουρη ποιο από τα δύο αφορούσε η ερώτηση. Edited April 4, 2022 by Estel Διευκρίνηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.