Επτά επί Θήβας Posted August 16, 2022 Share Posted August 16, 2022 Καλησπέρα σε όλους, Αναζητώ κάποιο περιοδικό (ηλεκτρονικό ή έντυπο) που να δημοσιεύει διηγήματα αναγνωστών, ανεξαρτήτως θεματικής (το λέω επειδή απ' ότι καταλαβαίνω σε αυτό το φόρουμ ασχολείστε περισσότερο με (επιστημονική) φαντασία. Δε με ενδιαφέρει οποιαδήποτε χρηματική αμοιβή. Σας ευχαριστώ, Επτά επί Θήβας 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Nina Posted August 17, 2022 Share Posted August 17, 2022 Καλησπέρα, καλώς ήρθες! Υποθέτω ότι ενδιαφέρεσαι να δημοσιεύσεις κάποιο διήγημα στα Ελληνικά. Εάν ναι, τα παρακάτω ηλεκτρονικά περιοδικά δημοσιεύουν διηγήματα αναγνωστών (και όχι απαραίτητα στο είδος του speculative fiction): Thebluez.gr - https://thebluez.gr/υποβολή-κειμένων/ Fractal - https://www.fractalart.gr/fract-all-stilte-ti-simmetochi-sas/ Literature - https://www.literature.gr/submissions/ Αυτά μπορώ να σκεφτώ για αρχή. Εάν πάλι ενδιαφέρεσαι για δημοσίευση στα Αγγλικά, τότε το πεδίο ανοίγει πάααρα πολύ. Εδώ είμαστε και πάλι για να τα πούμε! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Αν σε ενδιαφέρει κάποιο έντυπο περιοδικό, πριν μερικά χρόνια είχαν δημοσιεύσει ένα διήγημά μου στον Μανδραγόρα. Αν στείλεις, να ξέρεις ότι υπάρχει περίπτωση να μην σε ενημερώσουν για τη δημοσίευση. Εγώ τους είχα στείλει ένα διήγημα για να το λάβουν υπόψη τους για κάποια μελλοντική έκδοση του περιοδικού και εντελώς τυχαία, και αρκετούς μήνες μετά, βρήκα ότι το είχαν εκδώσει. Λογικά, δεν τους ενδιαφέρει το είδος. Καλώς ήρθες και καλή τύχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Nina Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Νομίζω πως η παρακάτω λίστα από την Ανοικτή Βιβλιοθήκη θα σου φανεί αρκετά χρήσιμη. ✔ 86 διαδικτυακά λογοτεχνικά περιοδικά Καλή επιτυχία στις υποβολές των διηγημάτων σου! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.