Ιρμάντα Posted September 1, 2022 Share Posted September 1, 2022 (edited) Πόσο σωστοί είναι οι χαρακτήρες μας; Πόσο σημαντικοί είναι για την αξία του κειμένου μας και πόση σημασία τους δίνουμε; Είναι σπουδαιότερος ένας άρτιος χαρακτήρας από την ενδιαφέρουσα πλοκή; Πώς εισάγονται οι χαρακτήρες στο μυθιστόρημα ή το διήγημά μας, αναλόγως το είδος που γράφουμε; Κάθε έργο είναι διαφορετικό, εξάλλου. Και κάθε συγγραφέας. Αλλά και κάθε ήρωας. Όλοι γνωρίζουμε πως κάποιοι από τους πιο αγαπητούς μας φίλους δεν υπήρξαν ποτέ, πέρα από τις σελίδες του αγαπημένου μας βιβλίου ή το νου του αγαπημένου μας δημιουργού. Αν θέλετε να διερευνήσουμε μαζί το θέμα, συντονιστείτε εδώ. Το νέο μάθημα του SFF.gr. ξεκινάει Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου και λήγει Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου. Ακονίστε μολύβια και μυαλά γιατί σας περιμένουν πολλές (και ευχάριστες) εκπλήξεις... Edited September 4, 2022 by Ιρμάντα Μπήκε link στη λέξη "συντονιστείτε" που παραπέμπει στην πλατφόρμα μαθημάτων του Sff.gr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMis Posted September 1, 2022 Share Posted September 1, 2022 Πώς και πού δηλώνουμε συμμετοχή; Έχω αρκετό καιρό να μπω στο φόρουμ οπότε συγχωρέστε την άγνοια μου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted September 1, 2022 Share Posted September 1, 2022 1 hour ago, KoMis said: Πώς και πού δηλώνουμε συμμετοχή; Έχω αρκετό καιρό να μπω στο φόρουμ οπότε συγχωρέστε την άγνοια μου. Μπαίνεις στην πλατφόρμα μαθημάτων του Sff.gr Αν δεν έχεις παρακολουθήσει ποτέ μαθήματα στην πλατφόρμα, τότε, θα πατήσεις "Create new account" για να φτιάξεις νέο λογαριασμό και έπειτα να εισέλθεις με τα στοιχεία σου. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted September 1, 2022 Author Share Posted September 1, 2022 Το μάθημα θα είναι ορατό από τη Δευτέρα, πάντως. Μπορείτε ωστόσο να φτιάξετε τον λογαριασμό σας και να είστε έτοιμοι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMis Posted September 2, 2022 Share Posted September 2, 2022 Είχα δημιουργήσει παλαιότερα λογαριασμό για τα μαθήματα, οπότε θα βρω τους κωδικούς και θα μπω. Ευχαριστώ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.