Jump to content

Write off #10 (Orpheus)


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Το παλιό αρχοντικό υψωνόταν περήφανο στην καταιγίδα, παρά τα χρόνια που το βάραιναν. Όπως και ο, νεκρός πια, ιδιοκτήτης του. Και ενώ οι άνεμοι και η βροχή χτυπούσαν μανιασμένα τον άντρα /τη γυναίκα που βρισκόταν στην εξώπορτα αυτός/αυτή έψαχνε στις τσέπες του/της για το κλειδί που του/της είχε παραχωρήσει ο συμβολαιογράφος του εκλιπόντος.

Μετά από κάμποσο ψαχούλεμα βρήκε το κλειδί σε μια τσέπη του αδιάβροχου του/ της. Βιαστικά ξεκλείδωσε την εξώπορτα και έτρεξε μέσα για να βρει καταφύγιο από τη βροχή.

Μούσκεμα από τη βροχή έβγαλε το βρεγμένο αδιάβροχο του/της και το κρέμασε στο χολ. Στη συνέχεια έβγαλε από μια εσωτερική τσέπη του έναν φακό και τον άναψε.

Παρά το λιγοστό φως του, μπόρεσε να διακρίνει το, σκονισμένο και γεμάτο από ιστούς αράχνες πλέον, διάδρομο. Ένα παχύ χαλί κάλυπτε το πάτωμα, κάποτε βαθύ πράσινο και τώρα πια απροσδιορίστου χρώματος. Οι τοίχοι ήταν γυμνοί, με μόνη εξαίρεση ένα πίνακα του νεκρού στρατηγού, ντυμένου με τη στολή του.

Με αργά βήματα προχώρησε προς το καθιστικό στο βάθος του διαδρόμου. Με κάθε βήμα βυθιζόταν όλο και περισσότερο στις αναμνήσεις του/της από το σπίτι αυτό, που είχε χρόνια να το επισκεφτεί.

***

 

Όπως βλέπετε άφησα το φύλο του κεντρικού χαρακτήρα στην διακριτική σας ευχέρια. Έχετε περιθώριο 15 ημέρες (η "κόντρα" λήγει στις 20 του μήνα) και γράψετε μέχρι 2000 λέξεις.

 

ΥΓ: Αναγνώστες/κριτές, ότι και να λένε οι υπογραφές των συμμετεχόντων μην αγνοήσετε κανέναν από τους δύο.

 

Συμμετέχει μόνο η ιστορία του Orpheus.

Edited by Ghost
Προστέθηκε η μία ιστορία.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επειδή το έχουν καταπιεί τα σαγόνια του αδηφάγου χρόνου, το ανεβάζω πάλι στην πρώτη σελίδα με αυτό το post.

Link to comment
Share on other sites

Απαντώ λοιπόν με το απογράψιμό μου στους ευχάριστους τόνους του πρόχειρου τελειώματος. Αλλά τελείωσε. Ερωβιάνα, en guard!

Write_off_the_9th.doc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γκουχ,γκουχ...μα τι βαζουν σε αυτο το νερο του Βολου;

Ερωβιαννα μηπως ξεχασες να ποσταρεις;Η ειδες πως εγραψες ο μικρος και υποχωρησες;Αντε,ανταπεδωσε στα ισια... :boxing:

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #10 (Orpheus)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..