Ιρμάντα Posted November 1, 2022 Share Posted November 1, 2022 (edited) Το SFF.gr. σας καλωσορίζει στο καινούριο μας μάθημα: YAH1-1: Young Adult Horror Αλήθεια, πόσοι και πόσες σκεφτήκαμε να γράψουμε παιδική και εφηβική λογοτεχνία; Είναι ευκολότερο από τη λογοτεχνία ενηλίκων ή δυσκολότερο; Είναι συγγενής η εφηβική λογοτεχνία με τη λογοτεχνία είδους; Τι πρέπει να έχουμε στο νου μας, όταν γράφουμε για παιδιά και νέους; Ποιες οι παγίδες που πρέπει να αποφύγουμε; Τι εμπνέει έναν συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας; Μπορεί κάποιος να γράφει για παιδιά με την ίδια άνεση που γράφει για ενήλικες, να μεταπηδά από τη ίδια ηλικία στην άλλη; Ηλικιακό target group και τέρατα PG και PG-13. Brainstorming ασκήσεις γραφής. Το μάθημα θα ξεκινήσει την επόμενη Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2022 και θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα Δεκεμβρίου. Από την επόμενη Δευτέρα λοιπόν συντονιστείτε εδώ. Όπως πάντα, η είσοδος στο μάθημα και η παρακολούθηση είναι ελεύθερη. [art by Olga Cornacchia] Edited November 29, 2022 by Ιρμάντα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted November 1, 2022 Share Posted November 1, 2022 Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα αγαπητή δασκάλα, δεν το έχω επιχειρήσει αν και έγραφα παραμύθια για τις ανιψιές μου όταν ήταν μικρές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 2, 2022 Author Share Posted November 2, 2022 23 hours ago, WILLIAM said: Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα αγαπητή δασκάλα, δεν το έχω επιχειρήσει αν και έγραφα παραμύθια για τις ανιψιές μου όταν ήταν μικρές. Για αυτό περιμένουμε τη συμμετοχή σας, Πρίγκιπα Γουίλιαμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 7, 2022 Author Share Posted November 7, 2022 Το μάθημα που τρέχει αποτελεί πρώτο μέρος. Ακολουθεί αμέσως το δεύτερο και τελευταίο της θεματικής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.