Ιρμάντα Posted January 15, 2023 Share Posted January 15, 2023 (edited) DC1-1: Dynamic Characters (Toolbox Part1) Άραγε, τι ξεχωρίζει τη μία ιστορία από την άλλη; Οι χαρακτήρες, το πρωτότυπο σύμπαν ή η πλοκή; Σε περίπτωση που απαντήσετε: το πρώτο, τότε αυτό το μάθημα θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο. Εξετάζουμε, βήμα το βήμα, την κατασκευή ενός αξιομνημόνευτου χαρακτήρα μέσα από μία σειρά επτά βασικών εργαλείων, που θα αναπτυχθούν πλήρως σε τρία σύντομα και απλά στην παρακολούθησή τους μαθήματα. Θα μελετήσουμε τη φωνή του ήρωα (και τη φωνή του συγγραφέα) τις δράσεις και αντιδράσεις του (σιωπηλές ή δυναμικές), το συναίσθημά του (εξωτερικευμένο ή μη), τον αγώνα, την αγωνία, το λόγο και τον παραλογισμό του. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί σε τρία μέρη και συνοδεύεται από ασκήσεις και χρήσιμες παραπομπές. Όπως πάντα, η είσοδος στο μάθημα είναι ελεύθερη. Ο σύνδεσμος για την πλατφόρμα θα παραμείνει ενεργός από σήμερα, Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου μέχρι και τη Λήξη του μαθήματος Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου. Σας περιμένουμε! [art by Cynthia Schmidt, Fairy Tale Castle with Garden] Edited January 23, 2023 by Ιρμάντα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.