Steel Guardian Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 Η Fonda Lee είναι καναδοαμερικανα συγγραφέας, κυρίως γνωστή για την τριλογία της Green Bone Saga. Έχει κερδίσει ένα World Fantasy Award, ένα Locus award και τέσσερα Aurora awards και έχει προταθεί για ένα Hugo, τρία Nebula και άλλα τέσσερα Locus Βιβλιογραφία: Zeroboxer (2015) Exo Series Exo (2017) Cross Fire (2018) Green Bone Saga Jade City (2017) Jade War (2019) Jade Legacy (2021) The Jade Setter of Janloon (2022) Untethered Sky (2023) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steel Guardian Posted May 5, 2023 Author Share Posted May 5, 2023 (edited) Untethered Sky Πρώτη φορά που διαβάζω κάτι της Fonda Lee και μπορώ να πω ότι οι εντυπώσεις μου είναι αρκετά θετικές. Στην ουσία έχουμε να κάνουμε με μια νουβέλα που διαδραματίζεται σε έναν κόσμο όπου οι εκπαιδευτές των γιγαντιαίων αρπακτικών πουλιών roc δρουν περίπου σαν rangers σε μια αυτοκρατορία και ακολουθούμε τη σταδιοδρομία μιας νεαρής εκπαιδεύτριας. Παρά το σχετικά μικρό μέγεθος της νουβέλας η Lee τα καταφέρνει καλά σε όλους τους τομείς (χαρακτήρες, worldbuilding, ατμόσφαιρα, πλοκή, κτλ) και κατάφερε να με εκπλήξει με μια-δυο εξελίξεις. Το συνολικό πρόσημο είναι σαφώς θετικό αν και κάτι απροσδιόριστο έλειπε (ίσως ο χώρος) και δεν ένιωσα ότι απογειώθηκε από πολύ καλό σε εξαιρετικό, ενώ είχε τη δυνατότητα. Σίγουρα θα προσπαθήσω να διαβάσω και το πιο γνωστό της, Green Bone Saga, κάποια στιγμή. Edited May 5, 2023 by Ghost Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.