SymphonyX13 Posted October 3, 2023 Share Posted October 3, 2023 (edited) A grieving father enacts his long-awaited revenge against a ruthless gang on Christmas Eve. Σκηνοθέτης: John Woo Ηθοποιοί: Joel Kinnaman, Catalina Sandino Moreno, Kid Cudi, Harold Torres Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την ταινία στο IMDb. Edited October 3, 2023 by Ghost Προστέθηκαν επιπλέον πληροφορίες για την ταινία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted December 3, 2023 Author Share Posted December 3, 2023 Την είδα χθες και σαφώς περίμενα περισσότερα από τον John Woo. Μετά από μια δυνατή αρχή, η ταινία αργεί υπερβολικά να μπει στο ζουμί της υπόθεσης, την δράση δηλαδή.Όταν το κάνει, παιρνει μπρος, αλλά και πάλι δεν θυμίζει κλασική ταινία του Woo, το slow motion σήμα κατατεθέν του που καθιέρωσε στα "Hard Boiled", "The Killer" "A better tommorow 1&2" "Hard Target" κ.α.το χρησιμοποιεί δυστυχώς λίγες φορές όπως και το dual pistol wielding. Α ναι, η ταινία δίνει άλλη σημασία στον τίτλο της, αφού δεν έχει σχεδόν καθόλου διαλόγους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.