Φάντασμα Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Πολυβραβευμένη και σταθερά εμφανιζόμενη στις λίστες των best seller, η Susan Wiggs γνωρίζει διεθνή επιτυχία με τις βαθιά ανθρώπινες ιστορίες και τους συναρπαστικούς χαρακτήρες της. Το "Καλοκαίρι στη λίμνη" συμπεριλήφθηκε στα Καλύτερα Βιβλία του 2006 του Amazon.com Η ιστοσελίδα της συγγραφέα: https://www.susanwiggs.com Δείτε τα βιβλία της και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads. Βιβλία της συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά: Το χρονικό του Μπέλα Βίστα 1. The Apple Orchard - Οι καρποί της αγάπης (Bell, 2015) 2. The Beekeeper’s Ball - Γλυκό σαν μέλι (Bell, 2015) Τα χρονικά της λίμνης 1. Summer at Willow Lake - Το καλοκαίρι στη λίμνη (Bell, 2009) 2. The Winter Lodge - Στην καρδιά του χειμώνα (Bell, 2010) 3. Dockside - Το απάνεμο λιμάνι (Bell, 2010) 4. Snowfall at Willow Lake - Χιόνι στη λίμνη (Bell, 2011) 5. Fireside - Το στοίχημα της αγάπης (Bell, 2011) 6. The Summer Hideaway - Στον ήλιο του καλοκαιριού (Bell, 2012) Πηγή: biblionet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.