SymphonyX13 Posted February 7 Share Posted February 7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted May 10 Author Share Posted May 10 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted June 25 Author Share Posted June 25 Δυστυχώς, εδώ στην Καλαμάτα, ο (μοναδικός) θερινός που έχουμε, θα το προβάλει με τουλάχιστον 2 εβδομάδες καθυστέρηση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted July 15 Author Share Posted July 15 Θερινό σινεμαδάκι χθες και A Quiet Place: Day One. Την περίμενα ανυπόμονα αυτήν την ταινία, αφού είχα λατρέψει της 2 προηγούμενες και αυτό το prequel με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Υπέροχη ταινία, με αγωνία, ένταση, και ένα πρωταγωνιστικό δίδυμο(συν την γάτα) με φανταστικές ερμηνείες, που σε κάνει να αγωνιάς για την τύχη τους. Απόλυτα προτεινόμενη! Υ.Γ. Πήγα και την είδα μαζί με την μικρή μου κόρη, την Ιωάννα (16) που έχει πάρει πολλά από τα γούστα μου, αλλά φυσικά είναι πιο ευσυγκίνητη από τον μπαμπά της. Οπότε οι αντιδράσεις της κυμαίνονταν από ορθάνοιχτα μάτια από την αγωνία, σε βουρκωμένα, από την συγκίνηση. Την λάτρεψε την ταινία, όπως και εγώ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.