Roubiliana Posted March 1 Share Posted March 1 (edited) Το πρώτο μου Πλοτς! λοιπόν. Θα κάνω την αρχή με κάτι σεμνό και ταπεινό. 1. Ο Α βρίσκεται σε μια συγκεκριμένη κατάσταση (επαγγελματική, προσωπική ή άλλη) και είναι ικανοποιημένος. 2. Ο Α αρρωσταίνει (σωματικά, ψυχικά, πνευματικά, μαγικά, διαστημικά ή κάτι άλλο). 3. Ο Β μπορεί να τον βοηθήσει αλλά ο Α θα πρέπει να βγει/φύγει από την κατάσταση στην οποία ήταν ικανοποιημένος. 4. Ο Α θα πρέπει να επιλέξει να επιστρέψει στην εν λόγω κατάσταση ή να προχωρήσει σε κάτι άλλο. Edited March 19 by Φάντασμα Προστέθηκε poll και ενημερωτικό μήνυμα στην κορυφή του τόπικ. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 1 Author Share Posted March 1 Α, και διορία μέχρι την Κυριακή 10 Μαρτίου τα μεσάνυχτα. Το γράφει και στην κορυφή του τόπικ. Δύο σαββατοκύριακα έχετε. Δε σας φτάνουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 5 Author Share Posted March 5 (edited) Πώς πάει, αδέρφια; Edited March 5 by Roubiliana 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 6 Author Share Posted March 6 Λοιπόν, επειδή δεν απαντάτε, ούτε λάικ κάνετε και ανησυχώ, θα το δούμε σαν καμπάνια kickstarter, δηλαδή θα υπάρχουν βραβεία κάθε φορά που θα φτάνουμε έναν στόχο. 1. Αν συγκεντρωθούν 3 συμμετοχές, θα γράψω κι εγώ διήγημα με το ίδιο πλοτς, εκτός συναγωνισμού και ψηφοφορίας, φυσικά. 2. Αν συγκεντρωθούν 4 συμμετοχές, το διήγημα θα έχει ΠΟΛΥ περιγραφικό σεξ. 3. Αν συγκεντρωθούν 5 συμμετοχές και άνω, θα επιλέξετε εσείς ένα συμπληρωματικό βραβείο (το διήγημα με το σεξ θα ισχύει συν κάτι άλλο). 2 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted March 6 Share Posted March 6 Συγγνώμη που άργησα, απλώς επειδή έχω πήξει τέρμα με τη δουλειά και έχω και μια μετακόμιση να τρέχει σε όλα τα άλλα, δυστυχώς δεν νομίζω να προλάβω να παίξω 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 6 Author Share Posted March 6 ούτε ένα φλασάκι; Με τέτοιο stretch goal που προτείνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted March 6 Share Posted March 6 @Roubiliana, δύσκολο θέμα, θα προσπαθήσω όμως να γράψω κάτι, μέσα στο ΣΚ, μια και είναι το πρώτο σου Πλοτς κι ελπίζω να γράψουν και τα άλλα παιδιά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandy1dritsakou Posted March 7 Share Posted March 7 παιζει μια μικρη παραταση? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 8 Author Share Posted March 8 Άντε εντάξει. Μέχρι Καθαρά Δευτέρα; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Featured Comment gismofbi Posted March 10 Featured Comment Share Posted March 10 Έγραψα μια μικρή χαζομαρούλα έτσι για το πρώτο σου πλοτς. Δεν είχα σκοπό λόγω έλλειψης χρόνου αλλά με ενέπνευσε το θέμα (και τα strech goals σου) 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted March 10 Share Posted March 10 Κάτι έγραψα κι εγώ, έτσι, για να αυξήσουμε τις συμμετοχές: 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 10 Author Share Posted March 10 Ωχ να αρχίσω να γράφω το διήγημα... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted March 10 Share Posted March 10 35 minutes ago, Roubiliana said: Ωχ να αρχίσω να γράφω το διήγημα... αυτό με τις 3 ή αυτό με τις 4 συμμετοχές; (εγκυκλοπαιδικά ρωτάω) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 10 Author Share Posted March 10 Προς το παρόν θα ξεκινήσω με τις 3 κ θα αφήσω περιθώρια στην πλοκή αν γίνετε 4. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 13 Author Share Posted March 13 Δεν μπορείτε να φανταστείτε τί σας γράφω αυτή τη στιγμή. Υπομονή μέχρι την επόμενη βδομάδα. 2 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 13 Author Share Posted March 13 (edited) Και το διήγημα ολοκληρώθηκε με όλες τις επίμαχες σκηνές. Ελπίζω να μη με απογοητεύσετε και αναγκαστώ να τις αφαιρέσω. Θεωρώ πώς είναι από τα καλύτερά μου όσον αφορά την κοσμοπλασία. Και από τα πιο τολμηρά μου. Edited March 13 by Roubiliana 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 14 Author Share Posted March 14 (edited) Edited March 14 by Φάντασμα Αντικατάσταση του link με νέο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 15 Author Share Posted March 15 Τίτλος ιστορίας, Η πόλη μέσα στον Ισθμό. Θα την ανεβάσω Τρίτη πρωί. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 19 Author Share Posted March 19 Τελείωσε η περίοδος συγγραφής. Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας. Δυστυχώς δεν πετύχατε τον στόχο για τις σκηνές σεξ, ωστόσο το διήγημα που θα ανεβάσω δε θα είναι και εντελώς στερημένο κι ελπίζω να μη σας απογοητεύσει. Όσο για το έξτρα σεξ, πλησιάζει κι ένας διαγωνισμός διηγήματος όπου θα τεθούν νέοι στόχοι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 19 Author Share Posted March 19 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted March 26 Author Share Posted March 26 Το παιχνίδι έληξε. Συγχαρητήρια στον νικητή και στους συμμετέχοντες. Ευχαριστώ όλους για τις υπέροχες εκδοχές που προσφέρατε στην πλοκή μου. Η επόμενη αναμέτρηση θα είναι ο διαγωνισμός διηγήματος. Ξεκουραστείτε όσο προλαβαίνετε! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted March 26 Share Posted March 26 Μπράβο σε όλους για τις ιστορίες που μοιραστηκατε, μπράβο και σε σένα Roubiliana για το παιχνιδάκι που έστησες. Τα λέμε σε κάποιο επόμενο παιχνίδι! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by gismofbi,
Νικήτρια ιστορία στο Πλοτς! #9
Recommended by Φάντασμα
4 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.