King_Volsung Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 (edited) Εδώ θα τα βρείτε.... ρίχτε μια ματιά. Εμένα μου άρεσαν πολύ. Edited June 15, 2005 by King_Volsung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 (edited) Την ξέρω πολύ καιρό από το deviantART. Εκπληκτική δουλειά, ταλέντο, υπέροχα πράγματα όντως. Να και το dA site της: Stephanie Pui Mun Law's deviantART webpage Edited June 15, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsanor Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Ποπο καταπληκτική δουλειά!!! Τα χρώματα, το σχέδιομ υπέροχα. Αυτή η εικόνα μου άρεσε απίστευτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Και αυτή είναι φοβερή. Υπάρχουν τρομερά ταλέντα στο χώρο τελικά. Κρίμα που δεν βλέπουμε και πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες να ζωγραφίζουν έργα φαντασίας. Στην Stephanie παρατηρώ πως έχει και την ευελιξία να αλλάζει στυλ σχεδιάσης, υλικά κλπ, πράγμα σπάνιο γενικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balidor Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 ΠΟΛΥ καλο.. οπος και αυτο στην υπογραφη σου Νιεννα, ασχετο αλλα μου αρεσει πολυ το "καλλιτεχνικο" γυμνο !!! Οντως πολοι ειναι ΠΟΛΥ καλοι στον χορο και δεν "φαινονται" !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isis Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Εξαιρετική δουλειά και υπέροχη υφή! Μοιάζουν τα έργα της περισσότερο με πίνακες ζωγραφικής παρά με ψηφιακές εικόνες! Για μυθιστορήματα φαντασίας θα ήταν ιδαική εικονογράφος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.