Αρίστος Posted September 25 Share Posted September 25 (edited) Καλησπέρα σε όλους ! Αναμένουμε εναγωνίως τις συμμετοχές σας στον 61ο Διαγωνισμό Σύντομης Ιστορίας, με το άκρως ενδιαφέρον και εμπνευσμένο θέμα που διάλεξε ο νικητής τους προηγούμενου Διαγωνισμού @silag : ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ. Από την προσωπική μου εμπειρία, μπορώ να μοιραστώ ότι η συμμετοχή και γενικότερα η διαδικασία συγγραφής στο πλαίσιο των διαγωνισμών αυτών είναι απολαυστική, διασκεδαστική, εκπαιδευτική, καθαρτική ... Τολμήστε το ! Edited September 25 by Αρίστος 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted October 2 Author Share Posted October 2 Οι μέρες περνούν ... ανυπομονούμε (εγώ προσωπικά περισσότερο 😜) για τις δημιουργίες πιο παλιών και νεότερων μελών. Το θέμα του διαγωνισμού ενδείκνυται για πολύ όμορφα πράγματα. Υπενθυμίζω, 8 Οκτωβρίου η τελευταία ημέρα της συγγραφικής περιόδου !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted October 7 Author Share Posted October 7 Οι μέχρι τώρα συμμετοχές για τον 61ο Διαγωνισμό Σύντομης Ιστορίας, με θέμα: ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ, ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία τους και το υψηλό επίπεδό τους. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ οι τελευταίες ημέρες της προθεσμίας της συγγραφικής περιόδου του Διαγωνισμού. Περιμένουμε όσο το δυνατόν περισσότερες συμμετοχές, ώστε η "μάχη" να είναι ΕΠΙΚΗ !!! Τολμήστε το. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted October 14 Author Share Posted October 14 ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ !!! Η περίοδος βαθμολογίας και σχολιασμού για τον 61ο Διαγωνισμό Σύντομης Ιστορίας έχει ξεκινήσει. Σας περιμένουμε όλους για να δώσετε τη βαθμολογία σας και περισσότερο την εποικοδομητική κριτική σας στα έργα των συμμετεχόντων. Για περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους βαθμολογίας και σχολιασμού, εδώ: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted Tuesday at 11:07 AM Author Share Posted Tuesday at 11:07 AM ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ !!! 3 ημέρες έχουν απομείνει για να βαθμολογήσετε και να σχολιάσετε τις συμμετοχές στον 61ο Διαγωνισμό Σύντομης Ιστορίας, με θέμα: ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ. Η ψηφοφορία λήγει στις 7 Νοεμβρίου τα μεσάνυχτα !!! Για περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο βαθμολόγησης και σχολιασμού, εδώ: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.