Ιρμάντα Posted October 20 Share Posted October 20 Να 'μαστε και από εδώ.... Δημοσιεύουμε τις ιστοριούλες μας για την άσκηση ΣΑ #13 που θα βρείτε στο σχετικό ποστ Μέχρι τέλος Νοέμβρη η διορία σας αλλιώς θα χάσετε για πάντα την ψυχή και τη μιλιά σας και θα καταλήξετε αιώνιοι σκλάβοι του φόρουμ και των σκοτεινών δυνάμεων που το κυβερνούν και που είναι περισσότερες από μία. 🥰 Αυτά. Σας αγαπάω μωρέ. 🥰 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted November 8 Share Posted November 8 Πεντάμορφη και Τέρας Σταχτοπούτα. Enjoy! Επίσης, τί θα λέγατε να γράψω τη συνέχεια και να γίνει νουβέλα; 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kriton Posted November 8 Share Posted November 8 Θα λέγαμε να το κάνεις. Αν και μια χαρά στέκεται και μόνο του. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted November 8 Share Posted November 8 Επέλεξα ''τα κόκκινα παπούτσια'' και το ''ο Τζακ και η φασολιά''. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukelef Posted 18 hours ago Share Posted 18 hours ago Εγώ διάλεξα την Ωραία Κοιμωμένη και τη Μικρή Γοργόνα. Enjoy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandy1dritsakou Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago On 11/8/2024 at 8:45 AM, Roubiliana said: Πεντάμορφη και Τέρας Σταχτοπούτα. Enjoy! Επίσης, τί θα λέγατε να γράψω τη συνέχεια και να γίνει νουβέλα; να τη γράψεις. Το κείμενο είναι εντελώς Βιβή 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.