Δημήτρης Posted October 22 Share Posted October 22 (edited) Ο Κάρολος Ντίκενς ήταν Άγγλος συγγραφέας και δημοσιογράφος. Γεννήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1812 και πέθανε στις 9 Ιουνίου 1870. Η παιδική του ηλικία σημαδεύτηκε από άκρατη φτώχεια από χρέη του πατέρα του λόγω άσωτης ζωής, που εν τέλει τον οδήγησαν στη φυλακή. Γεγονός που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει το σχολείο και να ριχθεί από την παιδική ακόμη ηλικία, στη μάχη της βιοπάλης. Σε ηλικία 24 χρονών θα παντρευτεί και θα αποκτήσει δέκα (!) παιδιά, για να χωρίσει μερικά χρόνια αργότερα. Εκτός από το συγγραφικό του έργο, εργάστηκε και ως συντάκτης για πολλά χρόνια, ενώ παράλληλα έδινε και διαλέξεις κοινωνικού περιεχομένου. Έχαιρε μεγάλης εκτίμησης όσο ζούσε όντας αναγνωρισμένος ως λογοτεχνική ιδιοφυία. Κάτι που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με πολλές επανεκδόσεις των βιβλίων του σε αρκετές γλώσσες. Μικρός είχα διαβάσει το ''Ολιβερ Τουίστ'' και θυμάμαι ότι μου είχε αρέσει πολύ. Πέρσι ξεκίνησα το ''Ιστορία δύο πόλεων'' αλλά με κούρασε το ιστορικό του φόντο και το παράτησα. Και πριν από λίγο ολοκλήρωσα το ''Μεγάλες προσδοκίες''. Παρ' όλες τις αδυναμίες του, ήταν αρκετά καλό. Η ιστορία λίγο- πολύ γνωστή. Ο Πιπ, ένα μικρό παιδί μαθητευόμενο σε σιδηρουργείο, θα βοηθήσει ένα κατάδικο που το έσκασε από τις κοντινές φυλακές. Αυτή όμως δεν θα είναι η μόνη του απρόσμενη γνωριμία. Η κυρία Χάβισαν, πλούσια ηλικιωμένη που ζει απομονωμένη στο αρχοντικό της, θα τον επιλέξει ως προστατευόμενο της. Θα αρχίσει να τον ''βοηθάει'' οικονομικά και θα του γνωρίσει την Εστέλα, ένα ψυχρό κορίτσι πανώριας ομορφιάς. Κάπως έτσι θα ξεκινήσουν τα πράγματα, με τον Πιπ να κάνει τα πρώτα του βήματα για να εισχωρήσει ως τζέντλεμαν, στους κόλπους της υψηλής κοινωνίας. Ωραίο λοιπόν, μου άρεσε. Κατά διαστήματα πλάτιαζε, θα μπορούσε να ήταν διακόσιες σελίδες μικρότερο χωρίς να χάνει. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάει κανείς ότι δημοσιευόταν σε συνέχειες σε περιοδικά και εφημερίδες, σύμφωνα με το συνήθειο της εποχής. Ενώ παράλληλα έτεινε και αρκετά προς το μελό. Πλην όμως αυτό ήταν και το νόημα, με τον πρωταγωνιστή να βασανίζεται για τα καλά από την χίμαιρα του. Τέλος, έχει γίνει τρεις ταινίες και μία mini series. Edited October 22 by Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.