Nihilio Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Από διαφημιστικό φυλλάδιο που πήρα σήμερα σε εξειδικευμένο βιβλιοπωλείο: Στις 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00 στο Jemma Books & Comics Αραπάκη 52 Καλλιθέα υποδεχόμαστε τον Graham Masterton! Ο πολυβραβευμένος συγγραφέας των Μανιτού, Ο Άρχοντας του ψεύδους, Αυτοί που ποτέ δεν κοιμούνται, Ο Παρίας, θα βρίσκεται εκεί, καλεσμένος της Jemma Press, με την ευκαιρία της επανακυκλοφορίας του βιβλίου του: Η εκδίκηση του Μανιτού, γιαν α συνομιλήσει μαζί σας και να υπογράψει τα βιβλία σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Γιατι δεν κανονιζεται να πατε ολοι μαζι?Μη σου πω να πατε και ημιεπισημα. "Η αντιπροσωπεια του sff.gr!" Να μιλησετε με τον κυριο Μαστερτον,και να κατεβασετε τη...συνεντευξη!Δεν ξερω αν γινεται βεβαια.Δυστυχως δεν τον εχω διαβασει.Τουλαχιστον ας παει οποιος τον εχει διαβασει.(καλος ειναι ο τυπος?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabrathan Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Δεν έχω ιδέα για τον τυπά, αλλά εφόσον είναι δίπλα στο σπίτι μου, ε, θα πάω να δω τι παίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.