Drunk Elf Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Links με κείμενα του Tracy Hickman (you know Dragonlance?) Τα οποία έχουν διάφορες πληροφορίες που αν και μπορεί να μη λέγονται πρώτη φορά, μπορεί να φανούν χρήσιμα και ενδιαφέροντα. How not to be famous Storyquest The Work The Unending Search for Ideas Tools of the trade Δώστε βάση σε κάποια από τα προγράμματα που αναφέρονται στο τελευταίο αυτό άρθρο. Μια επίσης πολύ πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα είναι η Reel People σε αυτή αναφέρονται τα πρότυπα των χαρακτήρων που υπάρχουν στον πραγματικό κόσμο (σύμφωνα με τους δημιουργούς της σελίδας πάντα) και κάποια στοιχεία για αυτά ώστε να δημιουργούμε πιο αληθοφανείς χαρακτήρες. Enjoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 How not to be famous LOL! Έχει δίκιο. Όταν γίνω τόσο διάσημος ώστε να δίνω αυτόγραφα ( ), θα το έχω κατά νου. Storyquest The Work Business. Τα γνωστά. The Unending Search for Ideas Καλό αρθράκι. Συμφωνώ ως επί το πλείστον. Αν και ποτέ δεν κρατάω από κοντά αυτό το μπλοκάκι για να σημειώνω ιδέες, όπως λένε πολλοί. Όταν έχω μια ιδέα, την έχω, και μετά πρέπει να καθίσω και να γράψω, κρατώντας σημειώσεις πάνω σ'αυτά που γράφω. Ιδέες έρχονται παντά, ακόμα και κατά τη διάρκεια της συγγραφής. Tools of the trade Αηδίες. Δε χρειάζεσαι άλλα προγράμματα, πλην του Word, για να γράψεις. Κι ακόμα κι αυτό είναι προαιρετικό' τα υπόλοιπα είναι, απλά, άχρηστα. Όρεξη θέλεις και διάθεση για δουλειά. Reel People Αυτό δεν το κοίταξα ακόμα. Επιφυλάσσομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drunk Elf Posted April 27, 2004 Author Share Posted April 27, 2004 Δε σου άρεσαν τα πανέμορφα links μου Βάρδε; Ντροπή ντροπή Αυτό το dramatica μου είχε φανεί γαμάτο, τελικά βλακεία είναι (το κατέβασα) οπότε μη μπεί κανείς στο Tools of the Trade Βάρδε θα μου δώσεις ένα αυτόγραφο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 Fifty Writing Tools Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Ενδιαφέρουσες συμβουλές για συγγραφείς, εδώ. Δεν τα έχω διαβάσει, αλλά ρίξτε μια ματιά. Πρέπει να είναι καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkchilde Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Hard SF Essentials For Non-scientist Authors Από το sffworld.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.