Vikar Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) PhD Comics: mia aptic pio petuxnmevec seirec apo stripakia pouxw dei, pou apeu8uvetai omwc se periorismevo avagvwstiko koivo: afora kuriwc osouc kai osec toxe n moira touc va mpouv se fasn didaktorikou. Se osouc atuxeic loipov avamesa sac, proteivw eite va ta parete me tn seira, av dierxeste periodo apelpisiac, eite va tsekarete pote-pote to pio prosfato, opote exete ore3n gia dialeimma 3erwgw... Av mn ti allo, 8a ma8ete pwc va metafrazete tnv "kwlobara" se prwtoklasata agglika: Edited October 26, 2005 by Vikar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistseeker Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 PhD Comics: mia aptic pio petuxnmevec seirec apo stripakia pouxw dei, pou apeu8uvetai omwc se periorismevo avagvwstiko koivo: afora kuriwc osouc kai osec toxe n moira touc va mpouv se fasn didaktorikou. Se osouc atuxeic loipov avamesa sac, proteivw eite va ta parete me tn seira, av dierxeste periodo apelpisiac, eite va tsekarete pote-pote to pio prosfato, opote exete ore3n gia dialeimma 3erwgw... Av mn ti allo, 8a ma8ete pwc va metafrazete tnv "kwlobara" se prwtoklasata agglika: Kwlovara=procrastination!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.