Jump to content

Write off #17 (drowvarius vs King_Volsung)


Nihilio
 Share

Recommended Posts

edit 7/1/09: ένδειξη poll drowvarius 3 King Volsung 4

 

 

Η νύχτα είχε ρίξει το αστρόπλεχτο πέπλο της, καλύπτοντας το φως του ήλιου, όταν οι προσκυνητές μαζεύτηκαν γύρω από τον τύμβο. Στα χέρια τους κρατούσαν πυρσούς και φορούσαν όλοι τους λευκούς χιτώνες. Φτάνοντας εκεί κάρφωσαν τους πυρσούς στο χώμα και ένωσαν τα χέρια τους σε ένα μεγάλο κύκλο ψέλνοντας ύμνους που είχαν να ακουστούν αιώνες.

Ο Τύμβος βρισκόταν σε ένα από τα ξέφωτα του Μεγάλου Δάσους, χτισμένος προς τιμή ενός από τους μεγαλύτερους ήρωες του παλιού καιρού, τα κατορθώματα του οποίου είχαν περάσει πλέον στη σφαίρα του μύθου.

Ως πρώτη απάντηση στους ύμνους των προσκυνητών ήρθε η σιωπή του δάσους: τα πουλιά σταμάτησαν να κελαηδούν, τα τζιτζίκια σώπασαν, ο άνεμος δε ψιθύρισε πια ανάμεσα στα φύλλα των δέντρων. Μόνο οι ψαλμοί γέμιζαν το νυχτερινό αέρα.

Ακολούθησε ένας τριγμός του εδάφους, σαν κάτι να ανασάλευε κάτω από το χώμα. Και ξάφνου ένα χέρι πετάχτηκε από τον τύμβο, τινάζοντας γύρω του χώματα. Φορούσε ένα σκουριασμένο μεταλλικό γάντι, που έτριζε καθώς τα δάχτυλά του άνοιγαν και έκλειναν.

Οι ψαλμοί σταμάτησαν, καθώς οι προσκυνητές κοίταζαν έκπληκτοι τον νεκρό να σηκώνεται από τον τάφο του, τινάζοντας από πάνω του τα χώματα που τον κάλυπταν τόσους αιώνες, ανίκανοι να κατανοήσουν αυτό που έβλεπαν.

 

------------

Μέχρι 2000 λέξεις, 15 ημέρες.

Edited by Nienor
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η νύχτα είχε ρίξει το αστρόπλεχτο πέπλο της, καλύπτοντας το φως του ήλιου, όταν οι προσκυνητές μαζεύτηκαν γύρω από τον τύμβο. Στα χέρια τους κρατούσαν πυρσούς και φορούσαν όλοι τους λευκούς χιτώνες. Φτάνοντας εκεί κάρφωσαν τους πυρσούς στο χώμα και ένωσαν τα χέρια τους σε ένα μεγάλο κύκλο ψέλνοντας ύμνους που είχαν να ακουστούν αιώνες.

Ο Τύμβος βρισκόταν σε ένα από τα ξέφωτα του Μεγάλου Δάσους, χτισμένος προς τιμή ενός από τους μεγαλύτερους ήρωες του παλιού καιρού, τα κατορθώματα του οποίου είχαν περάσει πλέον στη σφαίρα του μύθου.

Ως πρώτη απάντηση στους ύμνους των προσκυνητών ήρθε η σιωπή του δάσους: τα πουλιά σταμάτησαν να κελαηδούν, τα τζιτζίκια σώπασαν, ο άνεμος δε ψιθύρισε πια ανάμεσα στα φύλλα των δέντρων. Μόνο οι ψαλμοί γέμιζαν το νυχτερινό αέρα.

Ακολούθησε ένας τριγμός του εδάφους, σαν κάτι να ανασάλευε κάτω από το χώμα. Και ξάφνου ένα χέρι πετάχτηκε από τον τύμβο, τινάζοντας γύρω του χώματα. Φορούσε ένα σκουριασμένο μεταλλικό γάντι, που έτριζε καθώς τα δάχτυλά του άνοιγαν και έκλειναν.

Οι ψαλμοί σταμάτησαν, καθώς οι προσκυνητές κοίταζαν έκπληκτοι τον νεκρό να σηκώνεται από τον τάφο του, τινάζοντας από πάνω του τα χώματα που τον κάλυπταν τόσους αιώνες, ανίκανοι να κατανοήσουν αυτό που έβλεπαν.

 

 

 

 

Η σάρκα του, έπειτα από δώδεκα αιώνες που είχαν περάσει από τη στιγμή του θανάτου του, είχε πλέον λιώσει. Τα κατάλευκα κόκαλά του έμοιαζαν να πλέουν μέσα στη σκουριασμένη πανοπλία του. Οι δώδεκα ιερείς έδειχναν εξουθενωμένοι από την τιτάνια προσπάθειά τους να τον επαναφέρουν στον κόσμο των ζωντανών. Τώρα, με μάτια καρφωμένα επάνω του, περίμεναν να κάνει εκείνος τη δική του κίνηση

Ο νεκρός άξαφνα σήκωσε το κεφάλι του και με το σκελετωμένο κρανίο του κοίταξε τον πρωθιερέα, ο οποίος ξεχώριζε από τους υπόλοιπους έντεκα από το περιδέραιο που είχε περασμένο στο λαιμό του. Εκείνος, βλέποντας τις άδειες κόχες των ματιών του προς στιγμήν πάγωσε. Μόλις κατάφερε να ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του είπε με φωνή που ήταν έτοιμη να σπάσει τα τελευταία λόγια της επίκλησης. «Ράγκνοντ, σου προσφέρω ένα υλικό σώμα. Δέξου του.»

 

Ο σκελετωμένος ιππότης σήκωσε σιγά – σιγά τα χέρια του προς τον ουρανό, σαν να ζητούσε κάτι από τους Θεούς. Ξαφνικά όλοι οι ιερείς, εκτός από τον πρωθιερέα, κλονίστηκαν και έπεσαν στα γόνατα. Και τότε ξεκίνησε η τελευταία πράξη της επίκλησης. Όλα τα δέντρα γύρω από το ξέφωτο σκίστηκαν στα δύο με έναν ξερό κρότο, σαν να είχαν ξεραθεί από αιώνες. Από μέσα τους βγήκε μία σκιά, που όσο περνούσε η ώρα μαύριζε όλο και περισσότερο. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα οι δώδεκα ιερείς και ο Ράγκνοντ – ο νεκραναστημένος ήρωας – είχαν καλυφθεί από ένα πυκνό πέπλο σκότους.

 

Οι λίγοι προσκυνητές που βρίσκονταν εκεί, σχεδόν, κρατούσαν την ανάσα τους. Τίποτα δεν έπρεπε να αποσπάσει την προσοχή του πρωθιερέα. Κάποια στιγμή ο νεκρός ήρωας άπλωσε τα χέρια του προς τους ιερείς. Και τότε άρχισαν όλοι μαζί να ουρλιάζουν από πόνο. Ήξεραν το τι θα επακολουθούσε. Είχαν προσφερθεί εθελοντικά να λάβουν μέρος επαναφορά του Ράγκνοντ στη ζωή. Και ήξεραν πολύ καλά το τίμημα που θα πλήρωναν. Κανείς τους όμως δεν ήταν προετοιμασμένος για τέτοιον πόνο. Και τότε, ο ένας μετά τον άλλον, άρχισαν να πεθαίνουν.

 

Κάθε φορά που ένας από τους ιερείς άφηνε την τελευταία του πνοή, μία φωτεινή δέσμη φωτός έφευγε από το νεκρό σώμα του και χτυπούσε τον νεκραναστημένο ήρωα, ο οποίος αποκτούσε και πάλι το σώμα του. Μόλις πέθανε και ο τελευταίος από τους ιερείς, ο Ράγκνοντ, είχε αποκτήσει για άλλη μια φορά την υλική του υπόσταση. Έστρεψε το βλέμμα του προς τον πρωθιερέα, και τον κοίταξε κατευθείαν μέσα στα μάτια. Ο τελευταίος ένοιωσε να μουδιάζει. Ξαφνικά αισθάνθηκε κάτι να του γαργαλάει το μυαλό…Ο Ράγκνοντ προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί του τηλεπαθητικά.

 

Όχι, δεν είναι δυνατόν. Θα έπρεπε ήδη να είχε αποκτήσει την ιδιότητα της ομιλίας. Η ψυχή του τελευταίου ιερέα θα έπρεπε να είχε επαναφέρει τη γλώσσα του.

 

Έκλεισε τα μάτια και συγκεντρώθηκε, προσπαθώντας να μπλοκάρει την τηλεπαθητική επικοινωνία. «Ράγκνοντ, είμαι ο πρωθιερέας του Θρόνου της Γκράαντ. Με τη δύναμη του μενταγιόν της Ούντιλ σε διατάζω να με υπακούσεις» φώναξε σχεδόν τρομοκρατημένος ο πρωθιερέας, σφίγγοντας ταυτόχρονα το περιδέραιο που κρεμόταν από το λαιμό του. Ένα σαρδόνιο χαμόγελο φάνηκε στα χείλη του νεκρού – μέχρι πριν από λίγα λεπτά – ήρωα.

 

Το μενταγιόν σου δεν έχει καμμία δύναμη επάνω μου, αφού η επίκληση δεν έχει ολοκληρωθεί. Αυτό έπρεπε να το ξέρεις. Δεκατρείς επικληστές χρειάζονται και όχι δώδεκα.

 

Η κάθε λέξη αντιχούσε στο μυαλό του πρωθιερέα σαν μαχαιριά. Αρκετά όμως με τα λόγια. Καιρός να διεκδικήσω ότι μου ανήκει. Με αυτό το τηλεπαθητικό μήνυμα ο Ράγκνοντ άπλωσε τα χέρια του, σαν να προσπαθούσε να αγκαλιάσει τον πρωθιερέα, ο οποίος ήδη προσπαθούσε να απομακρυνθεί από το ξέφωτο. Με μία κραυγή ανείπωτου πόνου ο λευκοντυμένος αρχιερέας του Θρόνου της Γκράαντ έπεσε στο χώμα. Τρομεροί σπασμοί διέτρεχαν το κορμί του,. Μία φωτεινή δέσμη βγήκε από το άψυχο σώμα του και μπήκε σε αυτό του Ράγκνοντ. Και τότε το άψυχο κουφάρι του πρωθιερέα ανεφλέγη.

 

Μόλις καταλάγιασαν οι φλόγες – ο ζωντανός πλέον ήρωας – πλησίασε το καρβουνιασμένο σώμα. Σκύβοντας, τράβηξε το περιδέραιο, το οποίο είχε μείνει ανέπαφο από τις φλόγες. «Τώρα που έχω εγώ το μενταγιόν του Ούντιλ κανείς δεν μπορεί να με διατάξει. Είμαι αθάνατος και θα πάρω εκδίκηση από όλους τους ιερείς που με έθαψαν ζωντανό, μόνο και μόνο για να εξυπητερώ τα δικά τους σχέδια»…

Link to comment
Share on other sites

Για να προσπαθήσω να δικαιολογηθώ λίγο:

 

Την ιστορία την έχω τελειώσει εδώ και 2 βδομάδες (και βάλε), αλλά την έγραψα στο τετράδιο και βαριέμαι να την γράψω στον υπολογιστή, καθώς είναι και λίγο μεγαλύτερη από το όριο ( :whistling: ). Περιμένετε αυτές τις μέρες, όπου να'ναι θα την ποστάρω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θα ήθελε κάποιος άλλος να γράψει μία ιστορία και να την ποστάρει?

 

(Ρωτάω εγώ τώρα...)

 

Ο Αόρατος άνθρωπος του sff

Link to comment
Share on other sites

Μετά από επικοινωνία με τον συγγραφικό μου αντίπαλο καταλήξαμε στο ότι θα αρχίσει εντός των ημερών να περνάει την ιστορία του στον υπολογιστή.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να χρειάζεται να δικαιολογήσω το γιατί ψήφησα King Volsung. Μπορεί και να άργησε και να ξεπέρασε το όριο των λέξεων, αλλά το αποτέλεσμα ήταν πλούσιο και η ιστορία πολύ καλή.

Αντίθετα η ιστορία του Drowvarius μου άφησε μια αίσθηση ότι ήταν άδεια, πολύ γενική,ελλειπής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δε συνηθίζω να σχολιάζω write offs (άγνωστο το γιατί), όμως αυτή τη φορά οφείλω στον King και στο Drow μια δυο λέξεις.

 

Drow: Η ιστορία θύμιζε λίγο την Πυρά του Ούλριχ. Όχι τόσο το στυλ της γραφής όσο το νόημα της ιστορίας. (Do not mess with the evil dead κι ετς!). Γενικά γουστάρω να διαβάζω Drowvarius να λέει για τον εναλλακτικό Μεσαίωνα και για παγανιστικές τελετές!

 

Τι δε μου άρεσε: Πολύ καλές περιγραφές της ιεροτελεστίας αν και θα μπορούσαν να γίνουν λίγο μεγαλύτερες. Και λείπει το σασπένς από την ιστορία. Το φινάλε ήταν ολίγον τι προβλέψιμο. Θα μπορούσε να ήταν μέρος μιας μεγαλύτερης ιστορίας ή θα μπορούσε η ίδια να ήταν λίγο μεγαλύτερη. Από μόνη της είναι αδύναμη. Ξαναλέω, όχι από τεχνικής πλευράς, κυρίως λόγο του μικρού μεγέθους (καταραμένα write offs, αφήστε τον κόσμο να ξεδώσει!)

 

 

Το άκρο αντίθετο, King.

 

Επιτέλους πότε θα τελειώσει η ιστορία;;;;;; (j/k)

 

Με εξπέπληξε ευχάριστα η ιστορία σε δύο σημεία. Πρώτα στο «Περπατούσαμε προς τον νεκρό και εσύ σκόνταψες στην πέτρα αυτή και έπεσες. Σε σηκώσαμε και τώρα κάνεις σαν να είδες φάντασμα,» όπου προς στιγμήν ξενέρωσα (ευτυχώς είχε ανατροπή η ιστορία) και λίγο πιο πριν στο Αλλά ο βαρκάρης είχε ήδη εξαφανιστεί. Απομακρύνθηκε από τον ποταμό για να ξεφύγει από την αναγουλιαστική μυρωδιά και τότε, άσπροι καπνοί ξεπήδησαν από σχισμές στο έδαφος και πήραν ακανόνιστες μορφές ανθρώπων, σαν φαντάσματα. όπου και κατάλαβα ότι ο Άλντεν έβλεπε όνειρο.

 

Λοιπόν η ιστορία δεν ήταν για write off. Ήταν για τη βιβλιοθήκη. Κακέ Volsung. Να έλεγες τουλάχιστον στο Drowvarius ότι θα ξέφευγες τόσο πολύ, ώστε να σε αντιμετόπιζε επί ίσοις όροις.

 

Ξέχωρα από την πλάκα, η ιστορία σου μου άρεσε.

 

Δε σας λέω τι ψήφισα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ρε τομαρια...πανω που ειχα πρηξει τον Κινγκ οτι δεν θα τον ψηφισετε γιατι καταπατησε τους ορους...πατε και με διαψευδετε!

Λοιπον,αφου δεχομαστε τη συμμετοχη του...

 

Ψηφιζω Βολσουνγκ.Ειχε καποια λαθακια(πχ ενω το διηγημα ειναι γραμμενο σε παρελθοντικους χρονους καπου χρησιμοποιει ενεστωτα-μαλλον λανθασμενα,επισης καποια αλλα που δε σημειωσα)αλλα ηταν μια καλογραμμενη ιστορια με αρχη και τελος.Βεβαια χρησιμοποιησει πολλαπλασιες λεξεις απο το οριο-δεν το ξεπερασε απλα-ετσι μπορεσε να αναπτυξει καλυτερα τις ιδεες του.Πολυ καλο και το φιναλε!Επιρροες απο Λαβκραφτ βλεπω(αγνωστη Κανταθ)αλλα και Ντιουν(αν και δεν εχει διαβασει...ακους εκει "...το Δοντι"!).

Ο Ντροου εγραψε ενα καλο σορτ στορι αλλα πολυ αναμενομενο.Ωραιες περιγραφες αλλα δεν ειχε ιστορια η υποθεση.Επισης εχουμε δει τετοια ιστορια εδω στο φορουμ.Βεβαια εγραψε μεσα στα οριο λεξεων!

Και στο δικο μου ραητ οφ συναντησα προνλημα με το οριο λεξεων.Ειναι δυσκολο να γραψεις μια καλη ιστορια σε 2000 λεξεις με βαση την ιδεα ενος αλλου.

 

Ισως πρεπει να αυξησουμε το οριο λεξεων στις 3000.Τις 2000 τις ειχαν προτεινει για μικροτερ χρονικο διαστημα.Σε 2 βδομαδες-και περισσοτερο αφου ολοι αργουν-προλαβαινεις να γραψεις μια μεγαλουτσικη και αξιοπρεπη ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #17 (drowvarius vs King_Volsung)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..