LORIEN Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Είναι στα σχέδιά μου , φέτος εώς το τέλος του 2006 να κάνω μία έκθεση ζωγραφικης με θέμα φανταστικοί κόσμοι, ξωτικά κτλ. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα πλαστικό , λάδια , και μερικές φορές ακρυλικά. Βλέπω όμως ότι τελευταία χρησιμοποιούνται και άλλες τεχνικές και οι γνωσεις μου δεν είναι και τόσο διευρημένες για να ξέρω τι είναι καλύτερο. Μήπως γνωρίζει κανείς κάποια υλικά που να στεγνώνουν σχετικά πιο γρήγορα από τα λάδια? θα χρησιμοποιήσω μουσαμά και ξύλο , αν σας βοηθάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 (edited) Μα το πλαστικό και τα ακρυλικά στεγνώνουν όντως πιο εύκολα απ' τα λάδια, αν και τα λάδια είναι έρωτας σαν αίσθηση... αυτή η αντίσταση στο πινέλο... Τα ακρυλλικά δίνουν βέβαια πιο έντονο χρώμα. Απ' την άλλη τα λάδια δίνουν πιο ζεστό... Είναι θέμα γούστου. Μπορείς να δοκιμάσεις και πιο απλά πραγματάκια, νερομπογιά ας πούμε. Δίνει μια παιδικότητα. Βέβαια είναι δύσχρηστη κατ' εμέ. Απείθαρχη. Και δεν δουλεύει στον μουσαμά και στο ξύλο. Ι would stick with the oil. Είναι έρωτας. Με σιχαίνομαι που παράτησα τα λάδια και τη ζωγραφική και το έριξα στις ψηφιακούρες, αλλά ας όψεται η έλλειψη χρόνου. Edited November 26, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Υπάρχουν κάποια λάδια που έχουν βγει τώρα σχετικά τελευταία, τα οποία στεγνώνουν σε πολύ λιγότερο χρόνο, αλλα δεν θυμάμαι τη μάρκα τώρα. Ίσως μια αναζήτηση στο google με keywords fast drying oils να σου τα βγάλει. Ή μπορείς να ρωτήσεις και σε art supply shop, βέβαια. Από ότι λένε, είναι εύχρηστα, όχι πιο ακριβά από τα κανονικά λάδια, και με μεγάλη ποικιλία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 Και κάποια από αυτά είναι και υδατοδιαλυτά (δεν είναι ακριβώς «λάδια») ή αραιώνονται και με άλλα διαλυτικά κι όχι τοξικά υγρά (νεύτι, βενζίνη, κλπ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 (edited) Παναγιώτη, εδώ κάνεις λάθος, είναι ακριβώς λάδια, με βάση λινέλαιο, παπαρουνέλαιο, καρυδέλαιο κτλ. όπως όλα τα λάδια αν και υδατοδυάλυτα (κάποια φορά θα σου πω πως τα κατεργάζονται για να το πετύχουν). Αν και προσωπικά τα χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες σε συνδυασμό με ακρυλικά και λάδια (του νεφτιού), δε θα τα πρότεινα για αρχή σε κανένα πρίν μάθει τις παραξενιές τους, και θέλει κάμποσες δοκιμές για αυτο. άλλες φορές στεγνώνουν κανονικά, και άλλες φορές σε 2 βδομάδες ή και περισσότερο! παίζουν μεγάλο ρόλο οι προσμίξεις και η αραίωση. Ταχυστέγνωτα χρώματα είναι τα ακρυλικά και η τέμπερα (όχι ακουαρέλλα που είναι εξαιρετικά δύσκολη). Αν επιμείνεις στο λάδι, χρησιμοποίησε για αραίωση βερνίκι δαμάρης ή μαστίχας, και σε καμία περίπτωση (ειδικά χειμώνα) μην χρησιμοποιήσεις παπαρουνέλαιο (και αν μπορείς, μη χρησιμοποιήσεις ούτε λινέλαιο). με βερνίκι δαμάρης και μερικές σταγόνες στεγνωτικό κοβαλτίου έχεις έτοιμη δουλειά σε 2-3 ημέρες. Αν πάλι βολεύεσαι με ακρυλικό, καλό είναι να εφοδιαστείς με ένα υγρό που καθυστερεί το στέγνωμά του αν θές να δουλέψεις μερικά σημεία ala prima, εκτός κι άν βγάζεις όλο τον πίνακα με πολλαπλά στρώματα (αφού ναι μεν στεγνώνει γρήγορα, αλλα μάλλον....πάρα πολύ γρηγορότερα απ ότι θα έπρεπε)... Edited November 26, 2005 by brave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Αν και προσωπικά τα χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες σε συνδυασμό με ακρυλικά και λάδια (του νεφτιού), δε θα τα πρότεινα για αρχή σε κανένα πρίν μάθει τις παραξενιές τους, και θέλει κάμποσες δοκιμές για αυτο.Σε αυτήν ακριβώς την ιδιαιτερότητα αναφερόμουν, Brave... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.