Nienna Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 (edited) Ένας από τους καλλιτέχνες που δούλεψαν στην εικονογράφηση του Vampire: The Requiem, στο Spawn και σε άλλα "μεγάλα" πράγματα τέλος πάντων. Κάνει artwork για video games, RPGs, comics, βιβλία... Πολύ πράγμα. Χρησιμοποιεί διάφορες τεχνικές, και αυτό που μ' έκανε να ανοίξω topic γι αυτόν είναι το ότι είναι πολυδιάστατος. Δεν βλέπω τα ίδια και τα ίδια στις δουλειές του, βλέπω έναν καλλιτέχνη που αλλάζει αρκετά από δουλειά σε δουλειά. Ξέρω πως κάποιοι εκτιμούν πολύ αυτό το στοιχείο, και μιας και η θεματολογία των έργων του είναι σχετική με το forum, μπορεί να σας ενδιαφέρει να ρίξετε μια ματιά. Links: Aneyeoni.com - Official Homepage Spawn - Todd MacFarlane's Comics Δειγματάκια: Καλό χάζεμα. Edited November 26, 2005 by Nienna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Γαμιστερότατος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Kalos kyrios alla poly klasikoura re paidi mou...to 3o einai apo Vampire? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted November 28, 2005 Author Share Posted November 28, 2005 Δεν είναι κλασσικούρας, εγώ έχω τέτοιο γούστο. Πάνε στο site του και θα δεις, κάνει και διαφορετικές δουλειές. Απλά αυτά ευχαρίστησαν εμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.