Nienna Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Είναι απο τις αγαπημένες μου σύγχρονες ζωγράφους που ζωγραφίζουν fantasy/mythical θέματα. Όχι, δεν είναι 3D, είναι ψηφιακή ζωγραφική, με ψηφιακό πενάκι και τα συναφή, airbrushing δηλαδή. Πρόσφατα μια δουλειά της, το Vanity από τη σειρά 7 Deadly Sins που έφτιαξε, έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό Computer Arts. Είναι πολύ γνωστό εδώ στην Αγγλία, δεν ξέρω αν έρχεται στην Ελλάδα. Το αστείο είναι πως δεν θέλει να είναι ζωγράφος επαγγελματικά, παρ' όλη την επιτυχία, σπουδάζει νομική... Ορίστε μερικά δείγματα. Το πρώτο είναι το Vanity που προανέφερα. Δειγματάκια: (This is the point where you drool... ) Sites: DeviantART Gallery :: Blackeri - Marta Dahlig To προσωπικό της site είναι υπό κατασκευή γι αυτό δεν το αναφέρω. Όταν τελειώσει θα μπορείτε να το βρείτε μέσω του deviantART site της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabrathan Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 Πραγματικά υπέροχο το αποτέλεσμα. Προσπαθώ να προσδιορίσω την αίσθηση που αφήνει στα μάτια μου, αλλά δεν τα καταφέρνω πολύ καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORIEN Posted December 1, 2005 Share Posted December 1, 2005 Nienna πραγματικά καταπληκτικά. Ειδικά το πρώτο είναι πολύ όμορφο. Τελικά θα παω να μάθω αυτα τα προγράμματα για να τα φτιάχνω κι εγώ. thanx για την ενημέρωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.