brave Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 (edited) κατι τετοια κανω μερικες φορες και μετα λέω "μα τι γαμάτος που είμαι" χαχαχα (αν και για να λεμε την αλήθεια η ιδεα είναι του ατρΕΛέγγη) Λετε να τυπώσουμε και μπλουζάκια? Edited January 8, 2006 by brave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dealgnaid Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Φοβερό, θα είναι υπέροχο σε μπλούζα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Χμμμ. Γουάι νοτ; Παραγγελίες ανιουάν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted February 19, 2006 Author Share Posted February 19, 2006 Ατρελέγγη... μόλις κατάλαβα τι μου θύμιζε ο κύριος στο νέο σου εικονίδιο... Ενα καπιταλιστή - λάτρη του αμερικάνικου ονείρου που εκμεταλεύεται τη δουλεια ενός φτωχού καλλιτέχνη για να πλουτίσει αντε να πέφτουν οι παραγγελίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tec-goblin Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 πιότητα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.