Διγέλαδος Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 http://nimra.deviantart.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deodonus Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Ένα έχω να πώ μόνο: Ουάου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrelegis Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Και στην αρχή νόμιζα ότι μας δούλευες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Εξαιρετική δουλειά. Μπήκε στην - ομολογουμένως τεράστια - watchlist μου. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Έχοντας δει παρόμοια δουλειά, αναγνώρισα ότι δεν είναι φωτογραφία, αλλά σπέρνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabrathan Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Θεέ μου, είναι αλήθεια; Μπορεί κανείς να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο με το μολύβι; *νοιώθει πολύ άσχημα για τον εαυτό του* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Απίστευτο!!!! Ειλικρινά απίστευτο! ειλικρινά....απίστευτο!Και χωρίς καν photoshop?....Απίστευτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 όντως πάρα πολύ καλή δουλεια. Στο τελειωμένο έργο δεν μπορω να πω πως είναι πρώτη φορά που βλέπω τέτοια λεπτομέρεια και απόδοση σκίασης, όμως εκει που κόλλησα ήταν τα στάδια. συνηθως φτιάχνουμε κάτι και το δουλεύουμε όλο μαζί σταδιακά. Δεν έχω ξαναδει τα διαφορα κομμλατια ενός εργου να δουλεύονται τόσο πολύ, ενώ το υπόλοιπο να είναι απλά λευκό χαρτί με περίγραμμα. Προφανώς αυτό θα είναι τεχνική κάποιας συγκεκριμένης σχολής . Μια τεχνική παλιά όσο τα λάδια, υπάρχει με χρώμα, που κάνεις στο τέλος τον πίνακα να μοιάζει με εικόνα δημιουργημένη απο κολάζ πολύτιμων λίθων, εκεί ναι, δουλεύουμε σιγά σιγα τη λεπτομέρεια σε λευκό καμβά, όμως σε σχέδιο είναι τελείως διαφορετικό. Φαντάζομαι πως υπάρχουν επηρροές απο αυτή την τεχνική (η οποία διδάσκεται ως ένα -μοναδικό μάθημα συνήθως μια και δεν πολυχρησιμοποιείται). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Που τα βρίσκεις τα στάδια? Είναι όντως πολύ καλό, και εγώ έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο στο παρελθόν, αλλά αυτό δεν το κάνει λιγότερο καλό από τι είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Που τα βρίσκεις τα στάδια? μα ο τυπος εχει πολλες φωτογραφιες με την πορεια της δουλειας του... για σκαλισε λιγο και θα δεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORIEN Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Αυτο θα πει να ξέρεις να σχεδιάζεις. Ειδικά τα πρόσωπα φαινονται σαν φωτογραφία. Εντυπωσιάστηκα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymeο gamawa Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Ρε παιδια ο τυπος ειναι απιστευτος... ειναι ο θεος του μολυβιου... Αλλα εχω μια "σαμπραθανικη" ερωτηση να σας κανω. προσεξτε: Λεμε: ειναι ο θεος του μολυβιου... Σας αρεσει ομως; Δηλαδη τον γουσταρετε η σας εντυπωσιαζει; ... Για να το κανω πιο νιανια: Ο Παβαροτι ειναι φωναρα! Και η μουσικη του ειναι γραμμενη απο τους καλυτερους συνθετες! Αυτο δε χωραει αμφισβητηση. Ετσι; Αλλα ποτε μα ποτε δε θα εβαζα να ακουσω Παβαροτι.. Ποτε και για κανενα λογο. Με τον ιδιο τροπο ποτε δε θα αγοραζα/ασχολιομουν/ενδιαφερομουν ΠΟΤΕ για ενα εργο αυτου του τυπου. Τον παραδεχομαι εκατο τοις εκατο και αδιαφορω για οτι κανει χιλια τα εκατο. Δεν ξερω αν ειμαι ο μονος που νιωθει ετσι. Σας το ξαναλεω. Ειμαι τρομερα εντυπωσιασμενος με το ταλεντο και την τεχνικη του και ταυτοχρονα νιωθω μια παγωμαρα και μια ψυχροτητα... Δε μου λεει τιποτα το γεγονος οτι ζωγραφιζει με μολυβι, ματια και τα κανει να φαινονται υγρα και ζωντανα.... αφου το εργο του σα συνολο δεν λεει τιποτα αλλο περα απο το: "ΕΙΜΑΙ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ!" Σαν τη μουσικη του Σατριανι ενα πραμα... Με νιωθει κανεις; (Μπα.. Μαλλον ειμαι τελειως μονος σ αυτο...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienna Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Εγώ καταλαβαίνω τι εννοείς. Πάντως δεν είναι όλα του τα κομμάτια άψυχα, έχει μερικά που μου λένε πράγματα. Πάντως δεν είναι απαραίτητη η εκπληκτική τεχνική για να αγγίξει κάποιον ένα έργο, όντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Eric κοιτα, οταν τα παράτησα απο την καλων τεχνων το έκανα ακριβώς για αυτο το λόγο, γιατι ενω μεν γαμήθηκα για να μάθω να εξασκ΄ω μια τεχνική αληθοφάνειας που απαιτειται για να μπεις στη σχολή, αυτο δε μου ταιριαζε με τιποτα, αφου στην τελική είμαι άνθρωπος της εμπνευσης, και τα περεταιρω ρετουσαρισματα τα βλέπω σα "χαμαλοδουλειά". Η τεχνική του με εντυπωσιάζει, όμως δεν ειναι τα εργα που ζηλευω και λεω "θα ηθελα να το ειχα φτιάξει εγω".Ομως παραδέχομαι πως ο τυπος τα καταφερνει μια χαρα στην τεχνική. Αν εχεις δει εργα μου, φανταζομαι θα εχεις καταλάβει πως δε με φοβίζουν και τόσο τα "λάθη", αλλα αυτο που με ενδιαφέρει είναι το θέμα και μόνο αυτό, όμως αυτο δεν με αποτρεπει στο να θαυμαζω κάποιους που χωρις ιδιέταιρα ενδιαφεροντα θεματα βασίζονται στην τεχνική για να δημιουργήσουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arion_Mandrake Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Τον τύπο τον ψιλοπαρακολουθώ εδώ και δύο χρόνια, από τότε που μου έστειλε το συγκεκριμένο link ένας deviantάρτης φίλος μου (αυτός, για να τον διαφημίσω κιόλας). Μου είπε απλά "Δεν είναι φωτογραφία" και πέρα από το γεγονός ότι έμεινα μαλάκας για λίγο, όπως φαντάζομαι ο κάθε amateur μουτζουρωτής σαν κι εμένα, δε συγκινήθηκα καθόλου. Απίστευτο χέρι αλλά θα μπορούσε να βγάλει το ίδιο αποτέλεσμα με μια φωτογραφική μηχανή Θα μου τραβούσε περισσότερο την προσοχή αν η θεματολογία του Armin θύμιζε κάτι από Escher, έστω και clopyrighted. Μπορεί να γίνομαι βλάσφημος που τολμάω και συγκρίνω, αλλά αναφέρομαι στην τεχνοτροπία, τα μάτια που απεικονίζει ο τύπος είναι πιο ζωντανά από το κλασικό "Eye" του Escher.. Συμφωνώ απόλυτα με τον Ymeo, παρόλο που έκανα τον παραλληλισμό αναφέροντας το Malmsteen και όχι το Satriani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymeο gamawa Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 malmsteen=satriani<michael angelo! nuff said! παντως αν ο τυπος αποφασισει να σταματησει τον καλλιτεχνικο αυνανισμο και αρχισει να ζωγραφιζει, (μεσα μου ουρλιαζει ακομα η Σχολη Καλων Τεχνων) τοτε θα τον παραδεχτω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrinx Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Micheal Angelo's technique>Satriani's but... Satriani's music>Micheal Angelo's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Εγώ δε συμφωνώ πλήρως μ'αυτό που λέτε, περί έμπνευσης και τεχνικής. Κι εμένα μπορεί να μούρθει να ζωγραφίσω έναν σούπερ-ντούπερ, τρελό, καταπληκτικό πίνακα, αλλά για να κάτσω να τον κάνω... Μια πατάτα θα βγει! διότι, πολύ απλά, δεν ξέρω Χριστό από ζωγραφική. Αυτό που κάνει ένας καλλιτέχνης μπορεί να μη σ'αρέσει για προσωπικούς λόγους, αλλά, όταν ξέρει τι κάνει, μαγκιά του. Κι εγώ σιχαίνομαι τον Σπεράντζα, όμως ο άνθρωπος ξέρει να ζωγραφίζει. Τα άλλα είναι θέμα γούστου. Αλλά, για να σου αρέσει κάτι, ο καλλιτέχνης θα πρέπει να ξέρει τι κάνει. Αν δεν ξέρει, γάμα τα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymeο gamawa Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Eιδατε ποσο ξενερωτη ειναι η συζητηση χωρις flame? και τωρα που τα συμφωνησαμε.. τι καταλαβαμε???? οκ σορρυ... τζαστ κιντινγκ! )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Δηλαδή, συμφωνείς μαζί μου ή διαφωνείς; :Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arion_Mandrake Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Ποιός καλός άνθρωπος θα ξεκινήσει topic στο ιστορικοφιλοσοφικό forum? Τεχνική vs "true" Έμπνευσης or smthin.. Θαρρώ πως θα δούμε μερικές ενδιαφέρουσες αντιπαραθέσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Kώστα διαφωνώ για μια ακόμα φορά μαζί σου. (εν μέρι τουλάχιστο). Για να μπείς στην καλών τεχνών, αυτό που μαθαίνεις να κάνεις είναι να μετράς, και να δουλεύεις πάνω στις μετρήσεις σου, ωστε η τελική μορφή του έργου να μοιάζει όσο γίνεται πιο πολύ με φωτογραφία, και μετά, εκτός απο μερικά ενδιαφέροντα μαθήματα, συνεχίζεις να μαθαίνεις να παίρνεις μέτρα! Το αν κάνεις εκμαγείο, πορτραίτο, γυμνό ή ότιδήποτε άλλο, δεν έχει σημασία, αφού όταν μάθεις να μετράς σωστά, μπορείς να μετρήσεις οτιδήποτε. Αυτός ήταν κι ο λόγος που τους παράτησα και δεν ασχολήθηκα, αφού στην εποχή μας αυτό μπορείς να το κάνεις θαυμάσια με μια φωτογραφική μηχανή, ή και με το κινητό σου ακόμα! Τέχνη για πολλούς είναι άλλο πράγμα, (Η Αγγλία έχει ιδιοτικές σχολές παρεπιπτόντως που είναι πολύ καλύτερες σε αυτό το θέμα), Και δε λέω πως η φωτογραφική απεικόνιση δεν είναι τέχνη, όμως το να χρησιμοποιήσω μολύβι ή πινέλο για να κάνω φωτογραφία, μου μοιάζει σα να κυνηγάω κουνούπια με χειροβομβίδες, αφού η ζωγραφική μου δίνει επιπλέον δυνατότητες για προσωπική έκφραση σε μή-ρεαλιστικούς (ονειρικούς) κόσμους που καμιά φωτογραφική μηχανή δεν πρόκειται ποτέ να αποθανατίσει γιατι κρύβονται βαθιά μέσα μου. Δε λέω πως έπαθα τίποτα κακό που έμαθα να μετράω (απεναντίας, το κάνω συχνά), ούτε πως δε στήνω ποτέ θέματα (φυσικά και το κάνω αρκετες φορες σα σπουδή ή έτσι επειδή απλά θελω), όμως αυτα νομίζω είναι απλά τεχνικές για να εξασκείται το χέρι και το μάτι, και για να μη "σκουριάζεις" κι όχι για να πεις πως "αυτό είναι πίνακας". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Κι όμως, Νίκο, δε διαφωνώ μαζί σου σ'αυτό το θέμα. Κι εγώ πιστεύω πως στις σχολές μαθαίνεις ελάχιστα χρήσιμα πράγματα. Μιλάω γενικότερα για την τεχνική, όχι απαραίτητα για μια συγκεκριμένη, αρτηριοσκληρωτική τεχνική που υπάρχει σε μια σχολή. Τεχνική μπορεί να είναι οτιδήποτε, αλλά πρέπει να είναι τεχνική. Τώρα, βέβαια, τίθεται το ερώτημα: Και τι είναι τεχνική, ρε φίλε; Αλλά, πρώτον, είμαι λιώμα αυτή τη στιγμή για να απαντήσω κατανοητά, και δεύτερον, καλύτερα ν'ανοίξουμε ένα άλλο topic για τούτο το θέμα, όπως πρότεινε κι ο Arion. Ποιος θα είναι ο γενναίος, λοιπόν, που θα πατήσει Open New Topic; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Ποιος θα είναι ο γενναίος, λοιπόν, που θα πατήσει Open New Topic; Όχι γενναίος, αυτός είναι ένας.... Αλλά τελοσπάντων, να το: Τέχνη- Τεχνική Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brave Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Όχι γενναίος, αυτός είναι ένας.... Κι εγώ γι αυτό σ'αγαπώ Αλλά τελοσπάντων, να το: Τέχνη- Τεχνική ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.