Nihilio Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Μιας και πιάσαμε σειρές τρόμου που έδειχνε η ελληνική τηλεόραση, θυμάται κανείς αυτή τη σειρά; Είχε προβληθεί πριν αρκετά χρόνια (9 νομίζω) με το όνομα "Το πνεύμα του κακού" και κατά καιρούς είχε ξαναπροβληθεί, ενώ το έδειχνε και πέρσυ το καλοκαίρι από ότι θυμάμαι. Θέμα της σειράς μια ομάδα ανθρώπων που ανήκαν σε μια μυστική οργάνωση που πολεμούσε το κακό σε όλες του τις μορφές (ξέρετε φαντάσματα, δαίμονες, μάγισσες κτλ) Συμπαθητική σειρά ήταν από όσο θυμάμαι, με καλή ατμόσφαιρα και κάποιες καλούτσικες ιδέες, αλλά όχι κάτι το τρομερό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Τη θυμάμαι! Την έδειχνε και πριν..χμ...4 χρόνια στο σταρ αν θυμάμαι καλά. Ναι, ήταν αρκετά καλή, είχε όλα τα στοιχεία που μ αρέσουν(τρελαίνομαι για μυστικές οργανώσεις) και ωραία ατμόσφαιρα. Κλασσικά πράγματα ίσως, αλλά μ άρεσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Παίζει να 'ταν κι η αγαπημένη μου σειρά... τρελαίνομαι για μυστικιστικο-θρησκειο-παγανιστικο-πνευματιστικο-μυστηριακοϋποθέσεις. Δεν είχα χάσει επεισόδιο, ακόμα κι όταν τα έβαζε σε κάποια φάση ο Alpha στις δυό το βράδυ κι εγώ δούλευα στις οχτώ το πρωί... Uber alles! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.