mistseeker Posted March 25, 2006 Share Posted March 25, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLatinum21 Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Diavasa το περιοδικο του Φραγκιαδακη και μπορω να πω πως εινα μια κινηση που θα ηθελα να εκανα και εγω στο παρελθον. Χαιρομαι που ανεβαινουμε ετσι ολοι μας, προσπαθωντας να γινουμε οι καλυτεροι του εαυτου μας. Πιστεω οτι συντομα "θα εκδοθω" και εγω. ΚΩΣΤΑ συνεχισε δυναμικα και βελτιωνε τον εαυτο σου, και μην ανυσηχεις, θα εχει (αν και εχεις απο τωρα) λαο που να σε υποστηριζει... Μπαμπης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLatinum21 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 to epomeno pote bgainei ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mistseeker Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 to epomeno pote bgainei ? Υπάρχει μια πιθανότητα να μην υπάρξει επόμενο. Στο Comicart, μπορείς να δεις ένα ολόκληρο thread που ξεκίνησε ο δημιουργός και αναφέρεται στο ζήτημα, εδώ. Δυστυχώς φαίνεται πως οι ανεξάρτητες προσπάθειες μεμονωμένων δημιουργών δύσκολα ευδοκιμούν στην Ελλάδα. Ν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valtasar Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 O Κώστας Φραγκιαδάκης άλλαξε εκδοτική και κυκλοφόρησε το 7ο τεύχος του (το 1ο από τον 2ο κύκλο όπως το αναφέρει) με τις εκδόσεις ΨΥΧΗΣ ΤΑ ΛΑΜΠΥΡΙΣΜΑΤΑ. Προς το παρόν το τεύχος δεν έχει πανελλήνια διανομή και μπορείτε να το βρείτε μόνο στα γνωστά μαγαζιά για κόμικς στην Αθήνα (Solaris κ.λ.π.) Ρώτησα τον εκδότη για την πανελλήνια κυκλοφορία του και με ενημέρωσε ότι θα κυκλοφορήσει αργότερα (χωρίς να μου πει ακριβώς) Παραθέτω το εξώφυλλο και μια σύνοψη περιεχομένων από τα προηγούμενα τεύχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.